Sökes 2 killar

Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
pallesj

Sökes 2 killar

Inlägg av pallesj »

Hej
Jag och mina vänninor åkte färja helgen 15-16 september och vi träffade på 2 st supergoa killa som vi gärna vill ha kontakt med igen.
De heter Johan och Fredrik ( om jag minns rätt ;) )
Enligt uppgifter kan de ev jobba på Vällingbydepån
Nån som känner de eller vet vilka de är så säg gärna till eller be de höra av sig ;)
TAck
P
Användarens profilbild
roggek

Re: Sökes 2 killar

Inlägg av roggek »

Sånt här dravel låter Jourmaster vara kvar på forumet, men att stänga trådar med instressanta diskussioner de är de fena på VAKNA!
"...men det är ju mörkt ute?..."
"- aah, tänkte inte på de..."
LÅ1

Inlägg av LÅ1 »

roggek skrev:Sånt här dravel låter Jourmaster vara kvar på forumet, men att stänga trådar med instressanta diskussioner de är de fena på VAKNA!
Detta gör väl ingen skada?
Och om du har en intressant inlägg som berör ett ämne ur en stängd tråd, så starta en ny, men försök undvika det som orsakade den tidigare trådens stängning.
Rädda en medmänniskas liv, ge blod!
Att betala kontant är en solidaritetshandling
Användarens profilbild
bruse

Inlägg av bruse »

Meddela Jourmaster å sluta gnäll! De läser inte allt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Användarens profilbild
Stefan Widén

Inlägg av Stefan Widén »

Å andra sidan så tycker jag det är lite skojigt att man i "ordet är fritt" lägger in en fråga som denna. Har de sökta en koppling till kollektivtrafiken så finns det en chans att de läser eller har någon annan som läser och känner igen de sökta.

Det man vill ha ett svar på är om de lyckades få kontakt? och var det direkt genom forum? Vi kanske inte ska skapa en kontaktförmedlingsfora men håll med om att lite spännande är det.Träffas man här har man förhoppningsvis ett gemensamt intresse vilket för många kollektivtrafikdiggare kan va svårt att hitta någon som delar just dessa intressen.

Stefan
Teknisk förvaltare med ansvar infrastrukturfrågor, hållplats- och spårnära underhåll
Användarens profilbild
Jourmaster
Moderator
Moderator

Inlägg av Jourmaster »

Det första inlägget bryter inte mot någon regel. Om man anser att ett inlägg bör tas bort, ska man meddela Jourmaster detta, helst med motivering, inte skriva i tråden.
Jourhavande forummoderator.
Låst