Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare) Allmänna forumregler
Hej
Jag och mina vänninor åkte färja helgen 15-16 september och vi träffade på 2 st supergoa killa som vi gärna vill ha kontakt med igen.
De heter Johan och Fredrik ( om jag minns rätt )
Enligt uppgifter kan de ev jobba på Vällingbydepån
Nån som känner de eller vet vilka de är så säg gärna till eller be de höra av sig
TAck
P
roggek skrev:Sånt här dravel låter Jourmaster vara kvar på forumet, men att stänga trådar med instressanta diskussioner de är de fena på VAKNA!
Detta gör väl ingen skada?
Och om du har en intressant inlägg som berör ett ämne ur en stängd tråd, så starta en ny, men försök undvika det som orsakade den tidigare trådens stängning.
Å andra sidan så tycker jag det är lite skojigt att man i "ordet är fritt" lägger in en fråga som denna. Har de sökta en koppling till kollektivtrafiken så finns det en chans att de läser eller har någon annan som läser och känner igen de sökta.
Det man vill ha ett svar på är om de lyckades få kontakt? och var det direkt genom forum? Vi kanske inte ska skapa en kontaktförmedlingsfora men håll med om att lite spännande är det.Träffas man här har man förhoppningsvis ett gemensamt intresse vilket för många kollektivtrafikdiggare kan va svårt att hitta någon som delar just dessa intressen.
Stefan
Teknisk förvaltare med ansvar infrastrukturfrågor, hållplats- och spårnära underhåll
Det första inlägget bryter inte mot någon regel. Om man anser att ett inlägg bör tas bort, ska man meddela Jourmaster detta, helst med motivering, inte skriva i tråden.