Nya Trafikvardagsbilder...

Övriga lokaltrafikbilder som exempelvis båtar här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Övriga lokaltrafikbilder som exmpelvis båtar här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Bussmicke
Inlägg: 8017
Blev medlem: söndag 01 september 2002 1:38
Ort: Hammarby, Västerås
Kontakt:

Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av Bussmicke »

453 bilder har laddats upp, ni kan tro det tar tid att komma ikapp om man halkar efter. Har en känsla att många har väntat på bilderna.
Nu har följande laddats upp: Februari 2003 2 bilder samt 8/2 2009-6/1 2010 451 bilder.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Mycket nöje..

//Eder BM
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Användarens profilbild
bark
Inlägg: 1738
Blev medlem: tisdag 02 maj 2006 11:22
Ort: Linköping
Kontakt:

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av bark »

Tackar så mycket. Alltid bra bilder och kul blandning!
Veolia-kontan
Inlägg: 50
Blev medlem: lördag 21 juni 2003 22:11
Ort: KIS

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av Veolia-kontan »

Gillar bilden med c20 vagnen och bussen. riktigt snygg
Konta på Raviolia transport
daniel_s
Inlägg: 14177
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av daniel_s »

Micke! En länk till bilderna eller åtminstone till hemsidan skulle väl inte skada? Som det nu står i din signatur är man välkommen att besöka din hemsida men det framgår inte vad det är för adress till den. Du skulle garanterat få fler besök om du berättade det!
Användarens profilbild
ADDE
Inlägg: 2053
Blev medlem: tisdag 17 mars 2009 16:14
Ort: Råcksta
Kontakt:

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av ADDE »

daniel_s skrev:Micke! En länk till bilderna eller åtminstone till hemsidan skulle väl inte skada? Som det nu står i din signatur är man välkommen att besöka din hemsida men det framgår inte vad det är för adress till den. Du skulle garanterat få fler besök om du berättade det!
Nedanför användarnamnet finns det en "PM". och i vissa användare finns det en jordglob. i mickes fall kan den jordgloben leda till hans website. för jordglobar har länkar till personliga sidor.

kolla in den här t.ex, jag tror har en jordglob till en website som inte längre finns kvar. ====================================>
edit: Nä... det har jag inte...
Användarens profilbild
webmaster
Webmaster
Webmaster
Inlägg: 365
Blev medlem: torsdag 30 maj 2002 14:01
Ort: /dev/null
Kontakt:

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av webmaster »

Daniel, det står ju en webbadress på varenda bild! Dags för glasögon?

En bild för att förtydliga Charmanders fina tips.
www.gif
www.gif (32.83 KiB) Visad 6372 gånger
Läs alltid FAQ:en och Reglerna först innan du frågar om Forum.
daniel_s
Inlägg: 14177
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av daniel_s »

Jag VET adressen till Mickes hemsida så jag har ingen anledning att titta speciellt noga efter den, men jag vill ha något att klicka på! Jordglobsknappen har jag inte lagt märke till (håll med om att den är lite hemlig både till utseendet och placeringen), så jag tackar lite för tipset, men i vilket fall som helst bör kanske Micke rätta till sin signatur som för närvarande slutar med ett kommatecken.
Användarens profilbild
Kantorn
Inlägg: 7480
Blev medlem: tisdag 01 mars 2005 10:23
Ort: Ryssby

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av Kantorn »

daniel_s skrev:Jag VET adressen till Mickes hemsida så jag har ingen anledning att titta speciellt noga efter den, men jag vill ha något att klicka på! Jordglobsknappen har jag inte lagt märke till (håll med om att den är lite hemlig både till utseendet och placeringen), så jag tackar lite för tipset, men i vilket fall som helst bör kanske Micke rätta till sin signatur som för närvarande slutar med ett kommatecken.
Men daniel... de som har anledning att titta efter den - vilket inte du har - kan titta på alla fotografierna. Inte behöver Micke byta signatur...
Professionell tyckare
daniel_s
Inlägg: 14177
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av daniel_s »

Kantorn skrev:Inte behöver Micke byta signatur...
Inte byta kanske, men rätta till den i alla fall!
Användarens profilbild
leifd
Inlägg: 4557
Blev medlem: tisdag 03 september 2002 13:19
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av leifd »

daniel_s skrev:
Kantorn skrev:Inte behöver Micke byta signatur...
Inte byta kanske, men rätta till den i alla fall!
Så kan man ju tycka, men vore jag Micke nu, så skulle jag tjurigt vägra ändra.
Sånt där kan man istället på ett trvligt sätt påpeka i ett PM, mail, telefonsamtal eller SMS till personen i fråga.
Det är snyggare hantering än den som gjordes här.
daniel_s
Inlägg: 14177
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av daniel_s »

leifd skrev:Så kan man ju tycka, men vore jag Micke nu, så skulle jag tjurigt vägra ändra.

Ja, och i så fall vore det jag som hade påverkat dig till ett sådant barnsligt uppträdande, hur skulle det kännas för dig? :wink:
Användarens profilbild
Kantorn
Inlägg: 7480
Blev medlem: tisdag 01 mars 2005 10:23
Ort: Ryssby

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av Kantorn »

daniel_s skrev:
leifd skrev:Så kan man ju tycka, men vore jag Micke nu, så skulle jag tjurigt vägra ändra.

Ja, och i så fall vore det jag som hade påverkat dig till ett sådant barnsligt uppträdande, hur skulle det kännas för dig? :wink:
Barnslig? Att vara barnslig kan betyda många saker. Som till exempel genom en kvasidiskussion inte lägga sig utan hårdnackat tjata vidare trots att man inte har mer att tillföra.
Professionell tyckare
daniel_s
Inlägg: 14177
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Nya Trafikvardagsbilder...

Inlägg av daniel_s »

Kantorn skrev:Barnslig? Att vara barnslig kan betyda många saker. Som till exempel genom en kvasidiskussion inte lägga sig utan hårdnackat tjata vidare trots att man inte har mer att tillföra.
Jag har inga problem med att vara barnslig, det är bara kul att få sällskap i den egenskapen! Du skulle bara veta vad mycket barnsligheter jag har att tillföra :cheesygrin:
Skriv svar