Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Visa bilder på övrig kollektivtrafik, som fjärrtågstrafik eller regiontrafik på järnväg eller med buss. Ej reguljär lokaltrafik.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på övrig kollektivtrafik, som fjärrtågstrafik eller regiontrafik på järnväg eller med buss. Ej reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Sparkfot
Inlägg: 3574
Blev medlem: söndag 14 augusti 2005 12:43
Kontakt:

Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Inlägg av Sparkfot »

Samt en gammal stad som gårdagens regionaltåg precis susar förbi.
Bild
Kommentarer mottages gärna..
Senast redigerad av Sparkfot den torsdag 16 april 2009 15:36, redigerad totalt 1 gånger.
daniel_s
Inlägg: 14173
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Inlägg av daniel_s »

Det var en fint komponerad bild! Men rubriken i kombination med texten ger mig huvudbry; "blått kryss" syftar väl på loket, och jag hoppas att tåget inte susar förbi sitt eget lok!
Sparkfot
Inlägg: 3574
Blev medlem: söndag 14 augusti 2005 12:43
Kontakt:

Re: Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Inlägg av Sparkfot »

daniel_s skrev:Det var en fint komponerad bild! Men rubriken i kombination med texten ger mig huvudbry; "blått kryss" syftar väl på loket, och jag hoppas att tåget inte susar förbi sitt eget lok!
Tack för det :)
Jag förstår hur du tänker angående rubriken men är för trött för att komma på en ändring av den så jag sover på saken men du får gärna komma med förslag hur du hade velat forumlera rubriken. :wink:
daniel_s
Inlägg: 14173
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Inlägg av daniel_s »

Sparkfot skrev:
daniel_s skrev:Det var en fint komponerad bild! Men rubriken i kombination med texten ger mig huvudbry; "blått kryss" syftar väl på loket, och jag hoppas att tåget inte susar förbi sitt eget lok!
Tack för det :)
Jag förstår hur du tänker angående rubriken men är för trött för att komma på en ändring av den så jag sover på saken men du får gärna komma med förslag hur du hade velat forumlera rubriken. :wink:
Rubriken skulle jag inte ändra på men däremot skulle jag kanske göra en justering i texten så att det blir "(Ett blått kryss, två kyrkor och ett slott) samt en gammal stad som gårdagens regionaltåg precis susar förbi" :D
Sparkfot
Inlägg: 3574
Blev medlem: söndag 14 augusti 2005 12:43
Kontakt:

Re: Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Inlägg av Sparkfot »

daniel_s skrev:
Sparkfot skrev:
daniel_s skrev:Det var en fint komponerad bild! Men rubriken i kombination med texten ger mig huvudbry; "blått kryss" syftar väl på loket, och jag hoppas att tåget inte susar förbi sitt eget lok!
Tack för det :)
Jag förstår hur du tänker angående rubriken men är för trött för att komma på en ändring av den så jag sover på saken men du får gärna komma med förslag hur du hade velat forumlera rubriken. :wink:
Rubriken skulle jag inte ändra på men däremot skulle jag kanske göra en justering i texten så att det blir "(Ett blått kryss, två kyrkor och ett slott) samt en gammal stad som gårdagens regionaltåg precis susar förbi" :D
Sådär då var det kirrat- :wink:
Skriv svar