T8 1346 på Majorstuen
Mulig at den blir slått av 1347, men denne vognen har jeg ikke noe nyere bilde av
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Nei det prøver man å unngå, selv om de teknisk sett skal være komplett.Bussmicke skrev:Kör inte T8 som ledarvagn längre?
Er det ikke på kun på Ringen at man sier nei til det?BaardB skrev:Nei det prøver man å unngå, selv om de teknisk sett skal være komplett.Bussmicke skrev:Kör inte T8 som ledarvagn längre?
T8 skal helst ikke brukes som førende vogn, uansett strekning.Andy skrev:Er det ikke på kun på Ringen at man sier nei til det?
Linje 1 har vell ingen restriksjoner på sånt?
Etter det jeg veit, så er det etter aat siste delen av t-bane ringen åpnetBussmicke skrev:Sedan när får inte T8 gå som ledarvagn?
skal helst ikke brukesBussmicke skrev:...får inte...
vilket översätts med "Bör ej".BaardB skrev:skal helst ikke brukesBussmicke skrev:...får inte...
Vilket i Finland lär betyda "skall ej"...TonyM skrev:vilket översätts med "Bör ej".BaardB skrev:skal helst ikke brukesBussmicke skrev:...får inte...
//T
BaardB skrev:Nei det prøver man å unngå, selv om de teknisk sett skal være komplett.Bussmicke skrev:Kör inte T8 som ledarvagn längre?
Trur det er fordi det er vanskelig å se plattformen på stasjoner som har midtplattform, dette gjelder spessielt plattformene på RingbanenBussmicke skrev:BaardB skrev:Nei det prøver man å unngå, selv om de teknisk sett skal være komplett.Bussmicke skrev:Kör inte T8 som ledarvagn längre?
Av vilken anledning går ej T8 som ledarvagn längre?
Det er nok ikke veldig lenge til de vognene forsvinner, ca 3 år vil jeg troantaeus skrev:Tänk att ett av världens rikaste länder har SÅNA vagnar i aktiv trafik..... Det trodde åtminstone inte jag!
Göteborg är inte bättre, vagnar som borde tillhöra ringlinien går i ordinarie trafik på stan.antaeus skrev:Tänk att ett av världens rikaste länder har SÅNA vagnar i aktiv trafik..... Det trodde åtminstone inte jag!