Låt oss titta på hur det kan se ut!! Detta är "stillbilder" tagna under en körning med C20-modellen på den bana jag använder för tester, en omgjord modell av Torontos tunnelbana med signaler från New York. Observera att banan körs i högertrafik.
I demon kliver vi in i ett 2-vagnars C20-tåg uppstält vid en brygga. Det ni går miste om är alla ljud!

Utsikt genom vindrutan. Hytten är inte aktiverad än.

Höger manöverpanel.

Vänster manöverpanel och IDUn.

Förarhyttens vänstra bakvägg.

Samma igen, nu med hytten aktiverad (nyckeln i läge Till).

Utsikt bakåt längs tåget.

Dörrarna är nu öppnade - gula lampan lyser.

Utsikt bakåt med dörrarna öppna.

Tumhjulen är nu inställda på destination 104 (Hagsätra), linjenummer 29, tåglängd 2 vagnar och turnummer 171.

IDUn är nu aktiv.

Tågväg ut från bryggan har kommit.

På väg ut från bryggan......

...och in på stationen.

Stannar för påstigning.

Vi stänger dörrarna..... (OBS IDTS-skylten!)

...och stänger hyttdörren.

Nya order, vi ska bara till Högdalen, destination 114.

Spaken i botten!

Full fart! Sth 100 km/h på denna sträcka - det är ju en testbana.

In på nästa station..... (ATPn piper ivrigt eftersom det går för fort!)

....och stopp.
Det får räcka - testkörningen varade mycket längre.
//Lars S