Inlägg
av MalteR »
patrik_08 skrev:Riktigt snygg! Det är inte ofta man känner lugnet från Centralen i en bild

Nej, det brukar inte gå att fota tåg från en sån här vinkel för den långa raddan av pendlare.
Mycket stämningsfullt, nästan lite kusligt!

Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6