Lugnet råder

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Puggen
Inlägg: 1262
Blev medlem: tisdag 13 september 2005 15:42
Ort: Söderort
Kontakt:

Lugnet råder

Inlägg av Puggen »

En lugn söndagskväll på Stockholm Central, januari 2008. X60 6032 står här med ett kort pendeltåg mot Västerhaninge och skall strax avgå.

Bild

Kommentera gärna.
Pentax for life!
patrik_08
Inlägg: 152
Blev medlem: tisdag 18 oktober 2005 14:54

Re: Lugnet råder

Inlägg av patrik_08 »

Riktigt snygg! Det är inte ofta man känner lugnet från Centralen i en bild 8)
Användarens profilbild
MalteR
Inlägg: 1884
Blev medlem: söndag 11 februari 2007 20:30
Ort: Schtockolm
Kontakt:

Re: Lugnet råder

Inlägg av MalteR »

patrik_08 skrev:Riktigt snygg! Det är inte ofta man känner lugnet från Centralen i en bild 8)
Nej, det brukar inte gå att fota tåg från en sån här vinkel för den långa raddan av pendlare.
Mycket stämningsfullt, nästan lite kusligt! :)
Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
Skriv svar