Sida 1 av 2
Finn Fem Fel - Malmköping (Löst)
Postat: måndag 17 september 2007 21:44
av HemuleN
Hoppar på den nya trenden me FFF-bilder.

Postat: måndag 17 september 2007 23:01
av kritse
Vad sägs som ett spår till plattformen vid blomlådan??

Postat: måndag 17 september 2007 23:03
av HemuleN
kritse skrev:Vad sägs som ett spår till plattformen vid blomlådan??

Ja, ett sånt kan vara bra att ha.
1a felet hittat.
FF MKP
Postat: tisdag 18 september 2007 6:09
av AGR
En strålkastare förmycket på 21.
Mvh AGR
Re: FF MKP
Postat: tisdag 18 september 2007 7:11
av HemuleN
17AGR skrev:En strålkastare förmycket på 21.
Mvh AGR
Antar att du syftar på HSS11
Men ja, en strålkastare för mycket.
Postat: tisdag 18 september 2007 12:29
av Karsten
Borde inte lekbussen 1069 synas?
Postat: tisdag 18 september 2007 13:25
av KSE
Karsten skrev:Borde inte lekbussen 1069 synas?
Visst borde den kanske det, med den var inte med i originalbilden
(KSE tar sig friheten att svara då HemuleN inte är hemma)
Postat: tisdag 18 september 2007 14:55
av Karsten
OK, nytt försök: Ska det inte stå "Verkstad" på verkstadsbyggnaden?
Postat: tisdag 18 september 2007 16:46
av HemuleN
Karsten skrev:OK, nytt försök: Ska det inte stå "Verkstad" på verkstadsbyggnaden?
Jodå, det ska det.
3'e felet hittat.
Postat: tisdag 18 september 2007 17:17
av M_M
Hela anläggningen ligger i obygden?
*kastar in brandfackla*

Postat: tisdag 18 september 2007 17:29
av HemuleN
mats skrev:Hela anläggningen ligger i obygden?
*kastar in brandfackla*

4'e felet hittat.
Nej, jag skojjar bara... men nog ligger det nånting i det.
Postat: söndag 23 september 2007 23:58
av HemuleN
Ledtråd, Bägge felen finns i övre högra hörnet. Riktigt svåra är dom också.
Postat: måndag 24 september 2007 7:49
av daniel_s
HemuleN skrev:Ledtråd, Bägge felen finns i övre högra hörnet. Riktigt svåra är dom också.
Du har ritat dit ett moln?
Postat: måndag 24 september 2007 16:01
av A30
HemuleN skrev:Ledtråd, Bägge felen finns i övre högra hörnet. Riktigt svåra är dom också.
Tagit bort ett träd? Lagt till ett träd?
Postat: måndag 24 september 2007 17:59
av HemuleN
A30 skrev:HemuleN skrev:Ledtråd, Bägge felen finns i övre högra hörnet. Riktigt svåra är dom också.
Tagit bort ett träd? Lagt till ett träd?
Nej, ni är bägge för högt upp.
Ledtråd 2: Gult.
Postat: måndag 24 september 2007 18:05
av daniel_s
När du säger "övre högra hörnet", menar du då bortsett från himlen? I så fall är det kanske lagerboxarna på SSnJ 203 (alias MlSlJ 334) som har fått fel färg?
Postat: måndag 24 september 2007 18:18
av HemuleN
daniel_s skrev:När du säger "övre högra hörnet", menar du då bortsett från himlen? I så fall är det kanske lagerboxarna på SSnJ 203 (alias MlSlJ 334) som har fått fel färg?
Både med och utan himmel, men tar man med himlen är det precis på gränsen att det ena felet hamnar under.
Postat: måndag 24 september 2007 20:11
av daniel_s
Jaha, kanonrören vid vagnhallsgrindarna borde kanske vara lika långa?
Postat: måndag 24 september 2007 20:59
av HemuleN
daniel_s skrev:Jaha, kanonrören vid vagnhallsgrindarna borde kanske vara lika långa?
Det kan man tycka, men där har jag inte pillat något.
Känns som att dom två sista kanske var lite väl små, så jag kan ju säga att bägge felen finns på gula huset.
Postat: måndag 24 september 2007 21:19
av A30
Har du tagit bort någon dörr eller nåt fönster?