Aktiviteter i Gårdahallen?

Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
bruse
Inlägg: 9158
Blev medlem: fredag 31 maj 2002 8:50
Ort: Km 5+7 Vx 583 Kät (zon E2)

Aktiviteter i Gårdahallen?

Inlägg av bruse »

(Jag skriver det i Ordet är fritt, anser det inte vara en lokaltrafikdiskussion.)

Är det samling och aktiviteter i Gårdahallen i Göteborg nåra speciella dagar i veckan? Är nämligen i Göteborg den 1 oktober på kurs, å tänkte ägna fritiden åt seriös diggning.
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Användarens profilbild
2763
Inlägg: 9753
Blev medlem: söndag 01 september 2002 15:19
Ort: Göte-/Helsingborg

Re: Aktiviteter i Gårdahallen?

Inlägg av 2763 »

bruse skrev:(Jag skriver det i Ordet är fritt, anser det inte vara en lokaltrafikdiskussion.)

Är det samling och aktiviteter i Gårdahallen i Göteborg nåra speciella dagar i veckan? Är nämligen i Göteborg den 1 oktober på kurs, å tänkte ägna fritiden åt seriös diggning.
Teknisk verksamhet varje söndag från 11 tills dess att entusiasterna tröttnar

Sammankomster torsdagar från 18 eller 19 inte varje vekca se kalendarium på http://www.ringlinien.org

Visning, diggning i hall kan ordnas 1:a är en tisdag, för din skull Bruse - ställer jag gärna upp :wink: (Om inte annat kan vi gå till lämplig ölhall efteråt för inmundigande av lämpligt fludium)

Någon mer som kan tänkas hänga på - Björn :?:
Användarens profilbild
bruse
Inlägg: 9158
Blev medlem: fredag 31 maj 2002 8:50
Ort: Km 5+7 Vx 583 Kät (zon E2)

Re: Aktiviteter i Gårdahallen?

Inlägg av bruse »

TonyM skrev:Visning, diggning i hall kan ordnas 1:a är en tisdag, för din skull Bruse - ställer jag gärna upp :wink:
En får tacka. Men kanske man ska även passa på att åka runt lite också på staden.
TonyM skrev:(Om inte annat kan vi gå till lämplig ölhall efteråt för inmundigande av lämpligt fludium)
Ibland säger du sådana kloka ord, så jag blir rörd till tårar. Fast "gå"... tar du inte i nu? Visst jag försöker promenera 1 timma om dan. Men gå i Göteborg? Nä, komigen nu va!
TonyM skrev:Någon mer som kan tänkas hänga på - Björn :?:
Kan ju bli en hel samling! Får man beställa en stor diggabel plats?
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Användarens profilbild
2763
Inlägg: 9753
Blev medlem: söndag 01 september 2002 15:19
Ort: Göte-/Helsingborg

Re: Aktiviteter i Gårdahallen?

Inlägg av 2763 »

bruse skrev:
TonyM skrev:(Om inte annat kan vi gå till lämplig ölhall efteråt för inmundigande av lämpligt fludium)
Ibland säger du sådana kloka ord, så jag blir rörd till tårar. Fast "gå"... tar du inte i nu? Visst jag försöker promenera 1 timma om dan. Men gå i Göteborg? Nä, komigen nu va!
GÅ skall i denna formen givetvis ses som ett rent poetiskt uttryck....
Frågan är givetvis om vi skall "Gå från vagnhallen till bu... fel spårvagnshållplatsen och därstädes embarkera en vagn som tar oss till en hållplats nära en hall med ädelt fludium för att därifrån åter promenera till samma hall" Men genom att skriva det så har jag nästan motionerat mina fingrar så mycket att det blir nästan lika mycket motion som en timmes promenad.... :wink: :roll: :lol: 8) :? :shock: :) :) :D :o

/T
Användarens profilbild
2763
Inlägg: 9753
Blev medlem: söndag 01 september 2002 15:19
Ort: Göte-/Helsingborg

Inlägg av 2763 »

Härigenom göres allom bekant

Att jag och Björn har konfererat under gårdagen rörande sammanträffande. Björn kommer under kvällen att vara som fisken i vattnet vid en förevisning av akvarieföreningen, men ämnar ansluta oss andra då vi svingar bägare.

Sålunda är planen den att Jag och Bruse träffs på Gårda. Tittar till lite vagnar, ger oss ut på stan, tittar på andra vagnar tar oss till offentlig inrättning och genomför svingande.

Hur är det - ämnar fler följa med?

/Tony
Björn J.
Inlägg: 2624
Blev medlem: lördag 31 augusti 2002 22:30
Ort: Härlanda

Re: Aktiviteter i Gårdahallen?

Inlägg av Björn J. »

TonyM skrev:
Någon mer som kan tänkas hänga på - Björn :?:
Jodå!
Som jag meddelat, så är jag upptagen med styrelsearbete i annan förening till omkring 20.30-21 nånting, hakar gärna på..
Det finns ju fortfarande några pubar med uteservering kring BP och Ö.Hamngatan.

Bj
Vadå jag dyster?
Skriv svar