X1-frossa..

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

X1-frossa..

Inlägg av Bussmicke »

På inte mindre än 15 minuter fångades 7 individer in i Älvsjö igår.
Då kändes det inte att de var på väg bort.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Mera X1-porr finns på hemsidan..
God natt!
//MN
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Persson

Inlägg av Persson »

Fina bilder! Trevligt att se X1:orna rulla än, även om det är på ålderns höst...
Användarens profilbild
Puggen
Kontakt:

Inlägg av Puggen »

Mums, X1or vet ni alla vad jag tycker om ;)
Läckra bilder Micke :)
Pentax for life!
Användarens profilbild
M224

Inlägg av M224 »

Fina X1-bilder Micke! :)
Användarens profilbild
Danne94

Inlägg av Danne94 »

På den sista bilden verkar en man var väldigt nära spåret när tåget kommer.
Användarens profilbild
djth

Inlägg av djth »

Danne94 skrev:På den sista bilden verkar en man var väldigt nära spåret när tåget kommer.
Nja, det är väl så att tåget lämnar, det borde vara bakänden vi ser...
Användarens profilbild
M224

Inlägg av M224 »

djth skrev:
Danne94 skrev:På den sista bilden verkar en man var väldigt nära spåret när tåget kommer.
Ja det stämmer. Jag stod själv där och fotade för inte så länge sedan och det var ett himla kutande över spåren. Jobbar dom i Älvsjö-depån eller?

Ni får ursäkta men jag tycker att det verkar rent ut sagt idiotiskt att folk ska kuta över spåren hela tiden, minst 20 pers passerade under de ca 30 minuter jag själv stod och fotade där. Bör man inte ha väst på sig iaf?

Jag har själv jobbat inom depåområde inom SL och där var det inte snack om att man skulle kuta runt på spåren utan väst!
Sparkfot
Kontakt:

Inlägg av Sparkfot »

M224 skrev:
djth skrev:
Ja det stämmer. Jag stod själv där och fotade för inte så länge sedan och det var ett himla kutande över spåren. Jobbar dom i Älvsjö-depån eller?

Ni får ursäkta men jag tycker att det verkar rent ut sagt idiotiskt att folk ska kuta över spåren hela tiden, minst 20 pers passerade under de ca 30 minuter jag själv stod och fotade där. Bör man inte ha väst på sig iaf?

Jag har själv jobbat inom depåområde inom SL och där var det inte snack om att man skulle kuta runt på spåren utan väst!
Som du ser så är det ju en gångväg t.v i bild så att folk springer över spåret för att nå den utan väst förvånar mig inte, finns tyvärr även GC förare som går från Karlberg ner till Tm utan väst.
Skriv svar