Med anledning av tidigare debatt nedan, kom jag att tänka på tvärbanebroarna.
Är det någon som vet något om deras förestående (?) renovering?
Eller har det hela lagts på is??
Tvärbanebro
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Re: Tvärbanebro
Månen brukar stå i nedan. Men debatter i nedan? I Postvagnen eller BussSnack kanske man kan säga att debatten är i nedan. Men här på Forum är det väl mer fullmåne?august skrev:Med anledning av tidigare debatt nedan, kom jag att tänka på tvärbanebroarna.

De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Alviksbron skall tydligen vara färdig till påsk och Gröndalsbron skall vara färdig i början på juli.august skrev:Med anledning av tidigare debatt nedan, kom jag att tänka på tvärbanebroarna.
Har man redan börjat renovera eller är det något som man skall börja på nu??PerGH skrev:Alviksbron skall tydligen vara färdig till påsk och Gröndalsbron skall vara färdig i början på juli.august skrev:Med anledning av tidigare debatt nedan, kom jag att tänka på tvärbanebroarna.
(Jag antar att man redan börjat eftersom det skall vara klart så snart)
En tidigare startad debatt då???bruse skrev:Månen brukar stå i nedan. Men debatter i nedan? I Postvagnen eller BussSnack kanske man kan säga att debatten är i nedan. Men här på Forum är det väl mer fullmåne?august skrev:Med anledning av tidigare debatt nedan, kom jag att tänka på tvärbanebroarna.(snälla, putta mig rätt på spåret igen... jag har halkat av)
Eller kanske »en tidigare debatt«?