För en gångs skull rör detta sig inte om kl-tt-r, skadegörelse eller liknande otrevligheter.
Ett par av skribenterna på PV har råkat ut för att få sina internetsidor på spray tömda av anledning som debatteras i tråden.
For your convenience!
http://www.f15.parsimony.net/forum25608 ... 188864.htm
/Tony
Länk till varning för spray i PV
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Länk till varning för spray i PV
Med reservation för tyckfel.
Jag har inte råkat ut för att sidan tömmts.
Men väl för att jag fått nytt log in samt nytt användarnamn... sedan ser allting annorlunda ut när man väl kommer in på sajten...
Dessutom så blir det efter inloggning allt som oftast "sidan kan inte visas"... kanske det beror på överbelastning?
Någon som har ett förslag på annan gratis web-plats där man kan lägga ut spårvagnsbilder för att exempelvis länka hit?
Bj.
Men väl för att jag fått nytt log in samt nytt användarnamn... sedan ser allting annorlunda ut när man väl kommer in på sajten...
Dessutom så blir det efter inloggning allt som oftast "sidan kan inte visas"... kanske det beror på överbelastning?
Någon som har ett förslag på annan gratis web-plats där man kan lägga ut spårvagnsbilder för att exempelvis länka hit?
Bj.
Vadå jag dyster?