Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Moderatorer: Jourmaster , Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
A32
Inlägg: 1686 Blev medlem: fredag 16 september 2005 12:09
Ort: Stockholm
Inlägg
av A32 » fredag 18 juli 2008 12:16
Tack Björn.
Jo jag hörde att den varit ute en sväng, en del saker ska ju installeras och kompletteras.
Det blir ett intressant datum den 18/8....
/a32
På fädernes grund skall det nya byggas, med trofast kärlek det gamla tryggas
Copyright A32 på mina bilder här på SSS Forum. לוהים גדול
M_M
Inlägg: 12529 Blev medlem: måndag 17 maj 2004 1:39
Ort: Göteborg
Inlägg
av M_M » onsdag 23 juli 2008 11:57
daniel_s skrev: Men vad är det egentligen för fördröjning ni snackar om? Den fördröjning som ibland kan finnas på C20 står föraren för. Ungefär likadant är det väl på A32. M06:an har ett par skumma fördröjningar, men det är väl sånt man får stå ut med när man köper vagnar "från hyllan"...
Jag - i sann off-topic-anda - snackar iaf främst om fördröjningen på GS M32.
Perpa
Inlägg: 13 Blev medlem: söndag 18 december 2005 5:53
Ort: Nybyggd närförort med innerstadspretentioner
Inlägg
av Perpa » torsdag 28 augusti 2008 22:04
Har säkert diskuterats någonstans, men jag kommer inte på något bra sökbegrepp.
Det ser ut som om man behåller konstruktionen med tre dörrar på varje vagnssida. Borde man inte kunna få upp farten rejält med fyra normala dörrpar?
/"Välkommen till Gullmarsplan 08.05"
Barrikadnaja - det ultimata tunnelbanestationsnamnet
Björn Ehnberg
Inlägg: 2157 Blev medlem: söndag 19 december 2004 21:18
Inlägg
av Björn Ehnberg » torsdag 28 augusti 2008 23:00
Perpa skrev: Har säkert diskuterats någonstans, men jag kommer inte på något bra sökbegrepp.
Det ser ut som om man behåller konstruktionen med tre dörrar på varje vagnssida. Borde man inte kunna få upp farten rejält med fyra normala dörrpar?
/"Välkommen till Gullmarsplan 08.05"
Tråden Du söker är nog
denna .
Mvh.
Björn
Äntligen - Lidingöbanan räddad! Eller....????
Perpa
Inlägg: 13 Blev medlem: söndag 18 december 2005 5:53
Ort: Nybyggd närförort med innerstadspretentioner
Inlägg
av Perpa » lördag 06 september 2008 13:04
Björn Ehnberg skrev: Perpa skrev: Har säkert diskuterats någonstans, men jag kommer inte på något bra sökbegrepp.
Det ser ut som om man behåller konstruktionen med tre dörrar på varje vagnssida. Borde man inte kunna få upp farten rejält med fyra normala dörrpar?
/"Välkommen till Gullmarsplan 08.05"
Tråden Du söker är nog
denna .
Mvh.
Björn
Lyfter på hatten och tackar.
Barrikadnaja - det ultimata tunnelbanestationsnamnet