Sadistiska Centralbyrån SCB.

Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
2763

Inlägg av 2763 »

Bussmicke skrev:Jag syftade på honom för han hade ju i 9 fall av 10 inget att säga.
klart slut i detta ämne
Stopp på belägg käre Bussmicke, icke att det är klart slut.

Med tanke på dina inlägg i den här frågan kan man nästan säga samma sak om dig.

Vad du tycker om Stormtranz är inte relevant.

Det finns ingen anledning att klanka ner på honom, han är ganska ung och vill lära sig.

Jag har bett honom att tänka efter före och har haft dialog efter mitt ganksa tunga men faktiskt välmenande inlägg till honom.

Det finns ingen anledning att vara elak mot Stormtranz, så ge katten i det för det är mobbing och faktiskt straffbart. Dessutom - när man skriver på forum så lagras det i en databas och då är det dessutom lätt att i efterhand bevisa.

Låt oss nu hjälpa stormtranz att komma till rätta hos oss igen - vem vet om 10 år är han kanske en av de kunnigaste på forum.

/Tony
Med reservation för tyckfel.
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

Får väl ge mig då men jag var ju inte ensam förut med dessa synpunkter.
Alla har vi ju varit gröngölingar en gång i tida.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Björn J.

Inlägg av Björn J. »

Det är väl underbart med diskussionsgrupper där man kan addera sin statestik!?

Nu var det ju inte meningen att det skulle bli personangrepp, jag beklagar, trots att jag inte känner mig ansvarig för detta.

Jag är iallafall hemma igen, ingen aning vad statistiken nu visar, men jag skall göra allt för att
Vadå jag dyster?
Låst