Ersätter Tunnelbanan i Göteborg!!

Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Björne

Inlägg av Björne »

tomsa skrev:
jocke b skrev:ingen som kan fånga den med kamera då ;)
Jag var för darrig på handen när jag fotade den, så den blev bara precis bättre än Björnes, trots att den togs med en Olympus C-720UZ. Svagt ljus och skakig förarhytt hjälper inte, men 1818 var det iallafall :)
samma som jag såg då :wink: såg du vilket företag som äger den?
tomsa
Kontakt:

Inlägg av tomsa »

Björne skrev:
tomsa skrev:
jocke b skrev:ingen som kan fånga den med kamera då ;)
Jag var för darrig på handen när jag fotade den, så den blev bara precis bättre än Björnes, trots att den togs med en Olympus C-720UZ. Svagt ljus och skakig förarhytt hjälper inte, men 1818 var det iallafall :)
samma som jag såg då :wink: såg du vilket företag som äger den?
Bilden är allt för suddig för det, tyvärr, kan vara såväl Connex som Busslink av textlängden att dömma.
- tomsa
Leg Spvf i GBG
Raccoon

Ersätter Tunnelbana!!!

Inlägg av Raccoon »

1815,1818 8) & 1819 var på besök i år! Förra året hade vi 1816,1818 4573 & tror att de var 4571 men kan lika gärna varit 4568. Vet eftersom det var jag som körde. Vi e väldigt noga med att inte skylta Ersätter Spårvagn.... :!: Vårt besök var pga Partille Cup och 165 handbolls spelande ungdomar. De tyckte det var så kul med vår skyltning för några år sen att vi kört det som standard när vi kör Skuru Handboll till Götet!!!! Så hoppas ni e nöjda och att de e slutdiskuterat :evil:

Raccoon still rules 8) 8)
Björne

Re: Ersätter Tunnelbana!!!

Inlägg av Björne »

Raccoon skrev:1815,1818 8) & 1819 var på besök i år! Förra året hade vi 1816,1818 4573 & tror att de var 4571 men kan lika gärna varit 4568. Vet eftersom det var jag som körde. Vi e väldigt noga med att inte skylta Ersätter Spårvagn.... :!: Vårt besök var pga Partille Cup och 165 handbolls spelande ungdomar. De tyckte det var så kul med vår skyltning för några år sen att vi kört det som standard när vi kör Skuru Handboll till Götet!!!! Så hoppas ni e nöjda och att de e slutdiskuterat :evil:

var är det för fel på att skylta Abonerad?
Användarens profilbild
micke b

Inlägg av micke b »

Björne skrev:var är det för fel på att skylta Abonerad?
De e änna inte tillräckligt? ;-)

/M
tomsa
Kontakt:

Inlägg av tomsa »

Raccoon skrev:1815,1818 8) & 1819 var på besök i år! Förra året hade vi 1816,1818 4573 & tror att de var 4571 men kan lika gärna varit 4568. Vet eftersom det var jag som körde. Vi e väldigt noga med att inte skylta Ersätter Spårvagn.... :!: Vårt besök var pga Partille Cup och 165 handbolls spelande ungdomar. De tyckte det var så kul med vår skyltning för några år sen att vi kört det som standard när vi kör Skuru Handboll till Götet!!!! Så hoppas ni e nöjda och att de e slutdiskuterat :evil:

Snacka tunnelbanelinje Göteborg -> Stockholm... Måste vara lagom kul att köra ersättningstrafik på den linjen *skratt*
- tomsa
Leg Spvf i GBG
jocke b

Inlägg av jocke b »

inte kul o köra standard heller med tunnelbanan :P
Mikael R
Kontakt:

Inlägg av Mikael R »

Björne skrev:bussen skymtades både vid Heden igår och så dök den upp när jag satt och fika på södravägen i går med. 1818 är dess nummer. tror det var Busslink fast det såg jag dock ej.
Alla 18-vagnar (inkl. 1818) samt 4568, 4571 och 4573 som florerat i denna tråd tillhör Swebus.
Hälsningar Mikael Ringmarck - Besök gärna min hemsida: http://ringmarck.fateback.com/
Gäst

Inlägg av Gäst »

Mikael R skrev:
Björne skrev:bussen skymtades både vid Heden igår och så dök den upp när jag satt och fika på södravägen i går med. 1818 är dess nummer. tror det var Busslink fast det såg jag dock ej.
Alla 18-vagnar (inkl. 1818) samt 4568, 4571 och 4573 som florerat i denna tråd tillhör Swebus.

Nacka/Värmdö för att vara exakt
Skriv svar