Boskapsvagnarna v2.1
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Re: Boskapsvagnarna v2.1
En vän på Facebook har idag åkt med en av boskapsvagnarna. Vad är status på dom? Är alla i trafik? Och jag som inte lsäer allt, vilka vagnar rör det sig om, vagnsnummer tack.
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Jsg hade inte sett dem på länge, men har åkt med två olika senaste veckan. (Olika inredningar).bruse skrev:En vän på Facebook har idag åkt med en av boskapsvagnarna. Vad är status på dom? Är alla i trafik? Och jag som inte lsäer allt, vilka vagnar rör det sig om, vagnsnummer tack.
De har kanske varit ur trafik under sommaren?
Rädda en medmänniskas liv, ge blod!
Att betala kontant är en solidaritetshandling
Att betala kontant är en solidaritetshandling
Alla är i trafik fortfarande (tror jag). En av dem har iaf 2676.bruse skrev:En vän på Facebook har idag åkt med en av boskapsvagnarna. Vad är status på dom? Är alla i trafik? Och jag som inte lsäer allt, vilka vagnar rör det sig om, vagnsnummer tack.
Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
De har varit ute varje dag den sista tiden och går numera lite hur som helst i tågen.micke b skrev:Precis som förra gången verkade de ha försvunnit efter ett tag, jag har iallafall inte sett dem på länge.
Men idag såg jag en(!) av dem, mitt(!) i ett tåg. Go figure.
Likt de andra cx-vagnarna så bodde dem i Högdalsdepån under sommaren.LÅ1 skrev:Jsg hade inte sett dem på länge, men har åkt med två olika senaste veckan. (Olika inredningar).bruse skrev:En vän på Facebook har idag åkt med en av boskapsvagnarna. Vad är status på dom? Är alla i trafik? Och jag som inte lsäer allt, vilka vagnar rör det sig om, vagnsnummer tack.
De har kanske varit ur trafik under sommaren?