Sitt kvar, vi är snart tillbaka .......

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Kantorn

Re: Sitt kvar, vi är snart tillbaka .......

Inlägg av Kantorn »

Bussmicke skrev:SUCK, måste man härma Tyskland o andra Europeer med sina hemska spårvagnar med reklam?
Ser för******t ut
Det vore väl mer tragiskt om Sverige isolerade sig från omvärlden...
(Nu tänker jag "svära i kyrkan) Jag tycker det är roligt med lite omväxling jämfört med alla spårfordon som helt plötsligt nån gång på 80-talet skulle vara blå eller blå-vita.
Professionell tyckare
Användarens profilbild
Olle
Kontakt:

Svar: Sitt kvar, vi är snart tillbaka .......

Inlägg av Olle »

Kantorn skrev:
Bussmicke skrev:SUCK, måste man härma Tyskland o andra Europeer med sina hemska spårvagnar med reklam?
Ser för******t ut
Det vore väl mer tragiskt om Sverige isolerade sig från omvärlden...
(Nu tänker jag "svära i kyrkan) Jag tycker det är roligt med lite omväxling jämfört med alla spårfordon som helt plötsligt nån gång på 80-talet skulle vara blå eller blå-vita.
Ja, jag tänker tillbaka på Östeuropa på 70-talet när jag ser enhetligt röda Tatravagnar utan minsta reklam. Det finns en del trista reklammålningar men de flesta är hyfsat bra. Och estetiskt tycker jag nog att en vagn som är helt reklammålad, även nos och aktern, ser trevligar ut än om man lämnar nos och aktern kvar i orginalmålning. Spårvagnarna i Hong Kung är bra exempel på detta.

:D lle.
Senast redigerad av Olle den söndag 23 maj 2010 15:06, redigerad totalt 1 gånger.
:-)lle
Användarens profilbild
Ivers1991
Kontakt:

Inlägg av Ivers1991 »

LÅ1 skrev:Hittade en bild på Park inn hotell i berlin! Åttonde bilden i detta inlägg!
Där har jag övernattat! :wink:
Ägare av Olympus FE160 och Sony DCR-HC24E.

Någon som är interesserad av lite hållplatsutrop? Titta här då...
Användarens profilbild
Tramman

Inlägg av Tramman »

Jag vet att jag är lite sen med detta svar, och att det inte är spårtrafik, men reklamen hade kunnat se värre ut. Kolla bara:
Bild
"Spårvagn till Ropsten! All aboard!"
Användarens profilbild
Olle
Kontakt:

Inlägg av Olle »

Tramman skrev:Jag vet att jag är lite sen med detta svar, och att det inte är spårtrafik, men reklamen hade kunnat se värre ut. Kolla bara:
Bild
Det tar ett tag innan man ser att det inte är DHL utan Germanwings flygplan. De gula fälten förvillar.

:D lle.
:-)lle
Skriv svar