Sida 2 av 2
Re: Stockholms tunnelbana på 90-talet
Postat: söndag 31 januari 2010 16:36
av daniel_s
Icecool skrev:Vissa turer körde jag själv till Hässelby som linje 18, för att sen vända å gå tomt ner till Vällingbydepån.
Ja, men turnumret 13 skvallrar om att det är något lurt eftersom 18 väl annars under de här åren som regel hade 11 turer (1-11)? Vi måste gå till botten med detta

Re: Stockholms tunnelbana på 90-talet
Postat: söndag 31 januari 2010 17:34
av Sparkfot
daniel_s skrev:Icecool skrev:Vissa turer körde jag själv till Hässelby som linje 18, för att sen vända å gå tomt ner till Vällingbydepån.
Ja, men turnumret 13 skvallrar om att det är något lurt eftersom 18 väl annars under de här åren som regel hade 11 turer (1-11)? Vi måste gå till botten med detta

Kan det inte ha varit 18 tur 3 då? Jag menar de där skyltarna har väl aldrig varit de pålitligaste..

Re: Stockholms tunnelbana på 90-talet
Postat: söndag 31 januari 2010 17:45
av daniel_s
Sparkfot skrev:Kan det inte ha varit 18 tur 3 då? Jag menar de där skyltarna har väl aldrig varit de pålitligaste..

På 90-talet var de mycket pålitliga; visst kunde det stå fel någon enstaka gång men det var ovanligt.
Re: Stockholms tunnelbana på 90-talet
Postat: söndag 31 januari 2010 17:53
av Sparkfot
daniel_s skrev:Sparkfot skrev:Kan det inte ha varit 18 tur 3 då? Jag menar de där skyltarna har väl aldrig varit de pålitligaste..

På 90-talet var de mycket pålitliga; visst kunde det stå fel någon enstaka gång men det var ovanligt.
Även solen kunde ha sina fläckar?
