Jag har en del läsare där och jag anser att det är bilder, om ej foton. Därför har jag lagt dem där. Jag medger att det är gränsland, men nu är reklam gjort här.Anders Norén skrev:Missar du inte massor av läsare genom att göra dina inlägg där?Kantorn skrev:Och jag har inte lämnat kartritningen, bara gått över till grövre grejer (järnväg) (Se allmänt om lokaltrafik (Bilder) om du är intresserad).
Anders
Finns det läsare som inte har behörighet där?