Det blir inget grönt tåg....

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Sparkfot
Kontakt:

Inlägg av Sparkfot »

Conny skrev:
Sparkfot skrev:
Conny skrev:Jasså inte?! Har inte direkt vart nån jätte värme de senaste dagarna, har sett många med både vinterjacka och luva på sig. Så nog har många luva på sig utan att vara kl-ttr-..... Men visst, de tär ju en gasnak typisk kl-ttr-....
Men de som vistas innanför spårområdet utan varselväst och med luva uppfälld så ja kan man väl dra ev. paraleller till kl-ttr-.
Men kl-ttr- brukar inte stå inne på spårområdet under sina "spaningsrundor" utan varselväst. Lite diskret sköts det iaf.... Tyvär....
Men visst kan man ana oråd ifall nån stor och glor igenom staketet med luva och säckiga jeans, men kom ihåg att ni själva inte alltid ser så kloka ut när ni står och muppar (jag själv inräknad!) :wink:. Många undrande blickar om vad man är för en person som står där med kameran och fotar tåg.
Men iaf, man bör inte vara för snabb med att döma. Tänk på att den person man kan tänka sig vara världens elakaste kanske är den personen med ett hjärta av guld. Att döma nån efter ens utseende är tyvär allt för vanligt, trivs själv rätt bra i sånna kläder men inte är jag nån kl-ttr- för det?
Jag förstår din poäng. :D
Skriv svar