Nya bilder från Kungsten.

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Joohan

Nya bilder från Kungsten.

Inlägg av Joohan »

Kom nyss hem ifrån en kortare promenad ifrån kungsten (från Frölunda Torg) och tog några bilder och vart nöjd med dom här två... Vad tycker ni? ;)

Bild

Bild

//Johan
Christer L

Inlägg av Christer L »

Jorå speciellt den översta gillar jag, vagnen passar liksom in på detta stället på någe sätt. :)
Christer
Holger

Inlägg av Holger »

Fina bilder från en hemsk plats. :wink:
Björn Stråhle
Kontakt:

Inlägg av Björn Stråhle »

Bild
Kungsten var förr en intressantare plats än idag, tycker jag. Vad tycks om gammal hederlig kiosk med tak för väntande resenärer, stenlagd gata, vitmålade stängsel, osv? Trafikappareten upp mot Älvsborgsbron, har förtagit platsens tidigare skönhet, vilket bifogade bild visar. Eller hur?

Hälsningar/Björn

Fler bilder från "Nian": http://www.strahle.ws/display.asp?pageID=96
Användarens profilbild
Martin

Inlägg av Martin »

Björn Stråhle skrev:Bild
Kungsten var förr en intressantare plats än idag, tycker jag. Vad tycks om gammal hederlig kiosk med tak för väntande resenärer, stenlagd gata, vitmålade stängsel, osv? Trafikappareten upp mot Älvsborgsbron, har förtagit platsens tidigare skönhet, vilket bifogade bild visar. Eller hur?

Hälsningar/Björn

Fler bilder från "Nian": http://www.strahle.ws/display.asp?pageID=96
När är bilden tagen?
Joohan

Inlägg av Joohan »

Det var mycket fin bild den sista. Fast Kungsten är min favorit hållplats , gillar den gröna vändslingan :)

PÅ nedersta bilden har föraren öppnat dörren (halva) och sitter inne i vagnen på förar sätet och röker :evil:
Björn Stråhle
Kontakt:

Inlägg av Björn Stråhle »

Martin önskar ett svar. För att vara lite klurig, säger jag endast: Kolla länken som bifogas bilden.

Hälsningar/Björn
Användarens profilbild
Martin

Inlägg av Martin »

Du sitter på en stor bildskatt, Björn :!:

//Martin
Skriv svar