C-20 namn
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
-
tjejvagn
2252 Yasmine, utländskt tjejnamn. Men det stämmer säkert med att fördelningen är orättvis.
Re: tjejvagn
Nu är jag inte med.... det var väl inte svar på min fråga?Fredrik H Klint skrev:2252 Yasmine, utländskt tjejnamn. Men det stämmer säkert med att fördelningen är orättvis.
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Re: tjejvagn
Kan det ha varit ett inlägg i novemberdebatten på förra sidanbruse skrev:Nu är jag inte med.... det var väl inte svar på min fråga?

Citerar mig själv. Kollade in nya SL:s hemsida, å där förekommer samma fel!bruse skrev:Jag ser ett litet fel i AGR:s lista. Både vagn 2248 och 2260 har fått namnet Miriam.
Vilken vagn har namnet Miriam, och vad har då den andra för namn?
Vore tacksam för hjälp!
Såg på samma hemsida att C20 vagnen med namnet Åke heter så för att den åker, är det ett försök till Göteborgshumor???bruse skrev:Citerar mig själv. Kollade in nya SL:s hemsida, å där förekommer samma fel!bruse skrev:Jag ser ett litet fel i AGR:s lista. Både vagn 2248 och 2260 har fått namnet Miriam.
Vore tacksam för hjälp!
Med reservation för tyckfel.
-
- Kontakt:
Fel namn...
2037 heter Julia och 2036 heter Chudapha men det gör det samma...Daniel L skrev: 2037(?) - Chudapha
Nu är det korrigerat på SL:s sida. Vagn 2248 heter Alexandra.bruse skrev:Citerar mig själv. Kollade in nya SL:s hemsida, å där förekommer samma fel!bruse skrev:Jag ser ett litet fel i AGR:s lista. Både vagn 2248 och 2260 har fått namnet Miriam.
Vore tacksam för hjälp!
Även Vagnhallen är uppdaterad: http://web.ss.se/vagnhallen/typ.asp?id=295