Nu blir jag ännu mer förvrirrad. Vad är det för typ av signal???Harald skrev:Att det visas kör till höger och stopp till vänster.
Europeiska länder med vänstertrafik.
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Det är två signaler, en för upp och en för nedspår. Den som står på högerspåret råkar visa grönt emedan den på vänsterspåret visar rött.kildor skrev:Nu blir jag ännu mer förvrirrad. Vad är det för typ av signal???Harald skrev:Att det visas kör till höger och stopp till vänster.
//T
Med reservation för tyckfel.
Tack - jag trodde först att ljusen låg i samma signal, men det är alltså två signaler som står på avtsånd.TonyM skrev:Det är två signaler, en för upp och en för nedspår. Den som står på högerspåret råkar visa grönt emedan den på vänsterspåret visar rött.kildor skrev:Nu blir jag ännu mer förvrirrad. Vad är det för typ av signal???Harald skrev:Att det visas kör till höger och stopp till vänster.
-