Länkfrossa

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
peri6
Inlägg: 69
Blev medlem: söndag 01 september 2002 20:57
Ort: Stora Essingen - numera boende i Hallstahammar

Länkfrossa

Inlägg av peri6 »

Kan man frossa i räkor och annat borde man väl också kunna frossa i länkar. Jag har hittat en alldeles sanslös samling länkar till järnvägs- och spårvägssiter. Det är hundratals - kanske tusentals länkar till webplatser över hela världen.

Happy surfin'

http://users.skynet.be/sky34004/repfer.html

Förmedlat av Per Rickheden

Se också min annons under säljes på Marknaden
peri6
Inlägg: 69
Blev medlem: söndag 01 september 2002 20:57
Ort: Stora Essingen - numera boende i Hallstahammar

Länkfrossa

Inlägg av peri6 »

Ja, det är jag igen. Jag upptäckte just när jag testade länken att du själv måste lägga en växel. När du är inne på hemsidan skall du växla in på spår 3 (Voie 3 - Tous les sites) och klicka till och se - världen är öppen för dig.

Per
Användarens profilbild
Jonas
Inlägg: 221
Blev medlem: söndag 01 september 2002 18:38
Kontakt:

Re: Länkfrossa

Inlägg av Jonas »

peri6 skrev:Kan man frossa i räkor och annat borde man väl också kunna frossa i länkar. Jag har hittat en alldeles sanslös samling länkar till järnvägs- och spårvägssiter. Det är hundratals - kanske tusentals länkar till webplatser över hela världen.

Happy surfin'

http://users.skynet.be/sky34004/repfer.html

Förmedlat av Per Rickheden

Se också min annons under säljes på Marknaden
Någon här som vill inleda sammarbete med nämnda sda så att den uppkommer på svenska eller engelska.

/Jonas - fattar inte ett dyft...
Dennis Sigward
Inlägg: 466
Blev medlem: torsdag 19 september 2002 3:55
Ort: Narrowsburg, NY, USA

Inlägg av Dennis Sigward »

Jag kollade och fann City Spår och City Tunneln i Malmö ganska snabbt.

De flesta sajterna har en klickknapp för Engelska (även de Svenska)

Denna sajt blir nog ett par veckors upptäcktsfärd, så det blir nog inget annat gjort i huset under den tiden.

mvh Dennis
.Är intresserad av balance mellan de olika trafikmedlen. Är inte helt galen men nästan......
Skriv svar