Här kommer Örnsköldsviks Buss 115
[img]http://hemma.kramnet.com/kent.vigren/Bi ... ik/116.jpg[/img]
/Ante
Örnsköldsviks Buss 116
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
- Ulrik Berggren
- Kontakt:
- Ulrik Berggren
- Kontakt:
Vet inte vad du vill ha sagt med dettaKrille skrev:OmniCity= Låggolvsbuss (lågt golv hela vägen)Ulrik Berggren skrev:OmniLink? Har den hel- eller halvlåggolv?
OmniCity= Lågentrébuss (lågt golv till mitten)

/UB
Pendeltåg till N Botkyrka, NU! Pengar finns ju...
Pendeltåg till N Botkyrka, NU! Pengar finns ju...
- stockholm79
Trots att jag inte vet vad OmniLink är för nåt så säger mig att den är lågentré, OmniCity (det är väl de som är stombussar i SthlmKrille skrev:OmniCity= Låggolvsbuss (lågt golv hela vägen)
OmniCity= Lågentrébuss (lågt golv till mitten)

/or
cetero censeo tramviam esse servandam!
Va?? Du frågade om OmniLink hade halv eller hellåggolv, och det svarade jag på!Ulrik Berggren skrev:Vet inte vad du vill ha sagt med dettaKrille skrev:OmniCity= Låggolvsbuss (lågt golv hela vägen)Ulrik Berggren skrev:OmniLink? Har den hel- eller halvlåggolv?
OmniCity= Lågentrébuss (lågt golv till mitten)Min fråga var om bussen på bilden var hel- eller "halvlåggolv".

Öh, nej. Faktiskt inte. (jag tror ett litet skrivfel smög sig in i ditt inlägg)Krille skrev:Va?? Du frågade om OmniLink hade halv eller hellåggolv, och det svarade jag på!Ulrik Berggren skrev:Vet inte vad du vill ha sagt med dettaKrille skrev: OmniCity= Låggolvsbuss (lågt golv hela vägen)
OmniCity= Lågentrébuss (lågt golv till mitten)Min fråga var om bussen på bilden var hel- eller "halvlåggolv".