Bäst före...??

Om själva Forum. Personalen försöker svara på alla frågor.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Om själva Forum. Personalen försöker svara på alla frågor.
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
thbe

Bäst före...??

Inlägg av thbe »

Går det inte att lägga in en funktion typ 'Bäst före' på inläggen? Inläggen låses efter 6 månader eller så? Nu upptäcker man att man läser inlägg från t.ex 2019. Rörigt enligt mig. Bättre att skapa en ny tråd. Merparten av inläggen på första sidan är flera år gamla.
Användarens profilbild
Infomaster
Administratör
Administratör

Re: Bäst före...??

Inlägg av Infomaster »

Eftersom inläggen är daterade känns detta som en onödig åtgärd. Även äldre inlägg kan innehålla värdefull information och(eller intressanta åsikter.
daniel_s

Inlägg av daniel_s »

Vad har det med saken att göra egentligen? Inläggen finns ju kvar även om man låser trådarna, och går att citera eller länka till. Det förslaget går ut på är ju bara att man inte ska kunna göra nya inlägg i jättegamla trådar, helt enkelt.
Joakim W
Kontakt:

Inlägg av Joakim W »

daniel_s skrev: torsdag 28 november 2024 16:50 Vad har det med saken att göra egentligen? Inläggen finns ju kvar även om man låser trådarna, och går att citera eller länka till. Det förslaget går ut på är ju bara att man inte ska kunna göra nya inlägg i jättegamla trådar, helt enkelt.
Precis, mycket vettigt förslag tycker jag! Ibland bumpas ju flera år gamla trådar..
Besök gärna min hemsida http://www.jowahlen.se!
injecthardball

Inlägg av injecthardball »

daniel_s skrev: torsdag 28 november 2024 16:50 Vad har det med saken att göra egentligen? Inläggen finns ju kvar även om man låser trådarna, och går att citera eller länka till. Det förslaget går ut på är ju bara att man inte ska kunna göra nya inlägg i jättegamla trådar, helt enkelt.
Exakt, om han vill, kan han skapa ett helt nytt ämne :P
Älskar debatt, brinner för diskussiongeometry dash :lol:
Skriv svar