Gamla Lidingöbrons sista resa

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
daniel_s
Inlägg: 14164
Blev medlem: fredag 13 september 2002 15:40

Re: Gamla Lidingöbrons sista resa

Inlägg av daniel_s »

Snyggt Odd!
Användarens profilbild
Stefan Widén
Inlägg: 3015
Blev medlem: söndag 01 september 2002 23:09

Re: Gamla Lidingöbrons sista resa

Inlägg av Stefan Widén »

Och för de som undrar så va det vagn 17 som var sista vagn över bron. Kanske någon fotade utsidan och kan visa detta här, Själv åkte jag på insidan... :D

Det är månmga kommentarer som man kanske borde bemöta men det får bli i en annan tråd. OCh mycket av vad som kinkar har ju nämts redan, så det torde inte undgått någon.
Infrastrukturchef med ansvar infrastrukturfrågor, hållplats- och spårnära underhåll
BSB101
Inlägg: 2973
Blev medlem: tisdag 17 augusti 2010 7:43
Ort: Sollentuna

Re: Gamla Lidingöbrons sista resa

Inlägg av BSB101 »

/jes skrev: lördag 03 juni 2023 20:48 På sträckan Högberga-Käppala finns ju många villor att expropiera för att inte tala om att flytta Käppalaverket någon annan stans, vem vill ta hand om skiten från elva /11/ kommuner? :-)
Som Sollentunabo fortsätter jag gärna att dumpa min skit i Lidingö, det kan Lidingöborna ha. :D Gällande bostadsbyggandet kan vi nog alla enas om att Lidingö kommun skulle kunna vara mer aktiva speciellt med tanke på att man är en kommun med kapacitetsstark spårburen kollektivtrafik.
Skriv svar