Skall vi byta skyltar ... ?

Köp, sälj eller byt dina lokaltrafikprylar. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Köp, sälj eller byt dina lokaltrafikprylar. (endast för registrerade användare). Regler för köp & sälj
Allmänna forumregler
Skriv svar
Användarens profilbild
1
Inlägg: 849
Blev medlem: måndag 10 september 2007 21:33
Ort: Söderudd

Skall vi byta skyltar ... ?

Inlägg av 1 »

Det börjar bli tjatigt att ständigt påminnas om en destination jag aldrig mer kommer att kunna färdas till spårledes ... !
SRJ---Rimbo-dest.skylt-(2).jpg
SRJ---Rimbo-dest.skylt-(2).jpg (68.29 KiB) Visad 3493 gånger
Törhända någon har en alternativ SRJ-destination i utbyte mot Rimbo?

Skicka i så fall ett PM.

Hälsningar / Lena
Användarens profilbild
Hechtwagen
Inlägg: 3058
Blev medlem: tisdag 29 april 2008 21:10

Re: Skall vi byta skyltar ... ?

Inlägg av Hechtwagen »

Vad vill du att det ska stå?
Och vad står det på baksidan av Rimboskyltarna? Stockholm Ö?
Användarens profilbild
1
Inlägg: 849
Blev medlem: måndag 10 september 2007 21:33
Ort: Söderudd

Re: Skall vi byta skyltar ... ?

Inlägg av 1 »

Jag har inga preferenser på destinationer. Om Du har skyltar och inte bara är nyfiken, kom med förslag.

Och om Du har skyltar, så borde Du veta att de är "vändskyltar" och på "baksidan", i likhet med avbildade Rimbo-skyltar, står det "STOCKHOLM" (utan Ö).

// Lena

Ps: Mina "reliker"; är märkta av oräkneliga år och resor i Roslagen. Men det verkar som att de fanns i två utföranden betr. bottenfärgen; vita och svagt gula. Tillfällighet eller avsiktligt - någon som vet?
Användarens profilbild
Hechtwagen
Inlägg: 3058
Blev medlem: tisdag 29 april 2008 21:10

Re: Skall vi byta skyltar ... ?

Inlägg av Hechtwagen »

1 skrev:Jag har inga preferenser på destinationer. Om Du har skyltar och inte bara är nyfiken, kom med förslag.

Och om Du har skyltar, så borde Du veta att de är "vändskyltar" och på "baksidan", i likhet med avbildade Rimbo-skyltar, står det "STOCKHOLM" (utan Ö).

// Lena

Ps: Mina "reliker"; är märkta av oräkneliga år och resor i Roslagen. Men det verkar som att de fanns i två utföranden betr. bottenfärgen; vita och svagt gula. Tillfällighet eller avsiktligt - någon som vet?

De extra gula kan vara fernissade med en fernissa som gulnat. Du har fått ett PM också...
Skriv svar