Dagens händelse på TUB 2
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Dagens händelse på TUB 2
Är det inte vagnfel så är det något annat på röda linjen. Idag var det både vagnfel och rökutveckling när jag åkte hem från jobbet. Är det någon som vet vad som orsakade rökutvecklingen? Det verkar ha inträffat vid Universitetet eftersom det både luktade elbrand och var rejält rökigt på Mörby C plattformsdelen.
Re: Dagens händelse på TUB 2
Gissar på vagnfelet!M224 skrev:Är det inte vagnfel så är det något annat på röda linjen. Idag var det både vagnfel och rökutveckling när jag åkte hem från jobbet. Är det någon som vet vad som orsakade rökutvecklingen?
Vagnfelet jag syftade på skedde 1,5 timme efter rökutvecklingen.daniel_s skrev:Gissar på vagnfelet!M224 skrev:Är det inte vagnfel så är det något annat på röda linjen. Idag var det både vagnfel och rökutveckling när jag åkte hem från jobbet. Är det någon som vet vad som orsakade rökutvecklingen?
Aha! Ja då är väl en sådan kausalitet inte särskilt sannolik. Det var väl otur helt enkelt...
Jo absolut.