Berätta om stadsvandringar här...?

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
testola
Inlägg: 126
Blev medlem: onsdag 14 januari 2004 15:41

Berätta om stadsvandringar här...?

Inlägg av testola »

Hej, jag gör historiska stadsvandringar i Stockholm (med omnejd). Nu har jag en stadsvandring i Stockholms innerstad med tydlig spåranknytning. Men jag tar betalt för vandringen, och frågan är om jag kan berätta om det här på forumet? I vilken avdelning i så fall, och kan jag i så fall (enklast) lägga med den A4-bild jag har som information i så fall (som en bild, rent tekniskt, alltså...). Om inte, så får jag givetvis avstå bara.

undrar
mvh
Magnus Cedergren
Användarens profilbild
Infomaster
Administratör
Administratör
Inlägg: 178
Blev medlem: tisdag 06 augusti 2002 13:23

Re: Berätta om stadsvandringar här...?

Inlägg av Infomaster »

Spårvägssällskapets Forum är inte öppet för kommersiella erbjudanden, som vi nog tolkar ditt koncept som.

Men om du kan göra upp med lokalavdelningen i Stockholm om ett stadsvandringsarrangemang, mot betalning eller inte, så att föreningen kan erbjuda sin medlemmar detta som en medlemsförmån, kan det givivetvis aviseras här på Forum.

Vill du nappa på detta förslag, kontakta Infomaster på adress info@sparvagssallskpet.se, så kan vi förmedla kontakt med den ansvarige för medlemsarrangemang.
testola
Inlägg: 126
Blev medlem: onsdag 14 januari 2004 15:41

Re: Berätta om stadsvandringar här...?

Inlägg av testola »

Tack för svar. Jag förstår.

Det kan ju bli intressant framöver, men nu är det aktuellt med ett helt öppet arrangemang nästa vecka, först och främst.

Med vänlig hälsning
Magnus
twr
Inlägg: 8921
Blev medlem: lördag 14 november 2009 11:48

Re: Berätta om stadsvandringar här...?

Inlägg av twr »

Jag hoppas Informaster ursäktar om jag ger testola ett annat tips. Det finns en Facebookgrupp som heter "Alla vi spårvagnsintresserade". Jag har inte läst på vilka regler de har, men möjligen kan det vara något för dig att kolla upp!
twr
-----------------------
Var sak på sin plats.
testola
Inlägg: 126
Blev medlem: onsdag 14 januari 2004 15:41

Re: Berätta om stadsvandringar här...?

Inlägg av testola »

Hej Twr, tack för tipset!

mvh
Magnus
Skriv svar