Kära Forum-Vänner,
Det har tydligen blivit en sport att såga av stackars
Enceladus jäms med fotknölarna - oavsett vad han tycker, tänker, gräver och hänvisar till.
Jag tycker att han är fantastisk. Och jo - jag utgår från att det är en hane. En normalfuntad kvinna skulle inte ha ork att lägga ner så mycket tid på meningslösa dispyter. Är människan heltidsanställd av någon mystisk rörelse för att höja temperaturen bland det fåtal skribenter som dominerar debatten?
Eller är det en "robot" i omtalad påverkansanläggning i St. Petersburg som står bakom signaturen .... ?
Oavsett vilka invektiv och inkompetensförklaringar som möter hans timliga inlägg, ruskar han av sig det hela utan att visa någon form av begynnande missmod.
Dessutom är han ju inte obetydligt underhållande. Sug på det här inlägget;
Enceladus skrev:Lennart Petersen skrev:Något skämt, ironi eller ?
Det är inget skämt. På morgonen går tunneltågen till stan medan pendeltågen går från stan. På natten går tunneltågen från stan medan pendeltågen går till stan. Av någon anledning är det innerstadsbornas behov som styr pendeltågstrafiken.
Om jag förstår hans förklaring rätt; är T-banans utmärkta nattrafik ett resultat av att man måste köra tillbaka alla tåg som lagrats på någon hemlig, gigantisk depå på morgonen.
Keep Going On Enceladus! Även om relativt lite är känt om Ditt innandöme, har rymdsonden
Cassinis förbiflygningar gett många svar.
Troligtvis är att det idag är fråga om tidvattenkrafter som värmer upp Dig när Du under sitt kretslopp bland Forums alla existentiella debatter passerar Din älskade
Dione.
Hälsar vi alla i Din Fan-club gm. Tant Lena