Frågor om Oslotrafiken

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Andy
Inlägg: 3498
Blev medlem: lördag 31 augusti 2002 18:35
Ort: Oslo

Inlägg av Andy »

Andy skrev:Bilder av SM-91 vil komme om ca. en time!
At bildene skulle komme innen en time var å ta litt hart i, får desverre ikke vist bildene av SM-91 foreløbig da jeg ikke får tilgang til mitt FTP område for øyeblikket

Andreas
Användarens profilbild
BaardB
Inlägg: 1765
Blev medlem: fredag 06 september 2002 7:19
Ort: Oslo, utflyttet fra Trondheim!
Kontakt:

Inlägg av BaardB »

Jaså, det er svensker i byen :(
Faktisk ja, fikk på to søte svenske jenter på Birkelunden i kveld som skulle til Haraldheim ungdomsherberge. Var de sammen med deg, Micke? :)

Jeg har bare kjørt s-79 i dag, jeg da :?


/Baard
Lars Fredrik
Inlägg: 259
Blev medlem: lördag 31 augusti 2002 18:31
Ort: Oslo

Inlägg av Lars Fredrik »

Man kan mistenke at SM91-faktoren er noe høyere enn det den EGENTLIG trenger å være pga førere som gjerne vil ha en avskjedstur. Etter det jeg har oppfattet har vognutsetingen blitt litt preget av dette de siste dagene... :)

lrsfr :)
Användarens profilbild
Bussmicke
Inlägg: 8017
Blev medlem: söndag 01 september 2002 1:38
Ort: Hammarby, Västerås
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

Baard Belsaas skrev:Jaså, det er svensker i byen :(
Faktisk ja, fikk på to søte svenske jenter på Birkelunden i kveld som skulle til Haraldheim ungdomsherberge. Var de sammen med deg, Micke? :)

Jeg har bare kjørt s-79 i dag, jeg da :?


/Baard
Desse to søte svenske jenter träffade jag dessvärre inte.
MN som var i Oslo 30/10 06 - 1/11 22.15
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Användarens profilbild
Bussmicke
Inlägg: 8017
Blev medlem: söndag 01 september 2002 1:38
Ort: Hammarby, Västerås
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

Baard Belsaas skrev:JJeg har bare kjørt s-79 i dag, jeg da :?
/Baard
Dersom de ikke stoler på SL95 får vi hppas att problemen blir lite värre så SM91 kommer ut i trafik igen och då får du stå på dig så att du också får köra Riktiga vagnar! :P
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Användarens profilbild
BaardB
Inlägg: 1765
Blev medlem: fredag 06 september 2002 7:19
Ort: Oslo, utflyttet fra Trondheim!
Kontakt:

Inlägg av BaardB »

Jentene bodde på vandrehjemmet de også - du var nok for mye ute å reiste med trikk :lol:.

Forøvrig tror jeg at trikken i Oslo er best tjent med at M25 nå tas ut av trafikk. Siden de bare får kjøre som enkeltvogner er de ugreie å bruke som reserve for SL95/79 - de tar på langt nær så mange reisende så du trenger 2-3 M25 for å erstatte leddvogner. Og da blir de som reiser veldig sure :evil:


/Baard
Användarens profilbild
Bussmicke
Inlägg: 8017
Blev medlem: söndag 01 september 2002 1:38
Ort: Hammarby, Västerås
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

Baard Belsaas skrev:Jentene bodde på vandrehjemmet de også - du var nok for mye ute å reiste med trikk :lol:.

Forøvrig tror jeg at trikken i Oslo er best tjent med at M25 nå tas ut av trafikk. Siden de bare får kjøre som enkeltvogner er de ugreie å bruke som reserve for SL95/79 - de tar på langt nær så mange reisende så du trenger 2-3 M25 for å erstatte leddvogner. Og da blir de som reiser veldig sure :evil:


/Baard
Möjligen, men i går kväll på sista turen var det ganska mycket folk.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Skriv svar