C20 fråga 2!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
C20 fråga 2!
Nu kommer en ny C20 fråga, såg C20 2262 häromdagen, när jag åkte mellan SLU-GAS. Pass-öppna knappen lös på det sista dörrparet, både på dörren och inne i vagnen. Var det något fel? Det var bara ett dörrpar där pass-öppna knapparna lös, alltså efter det att dörrarna hade stängts (knapparna lös när tåget åkte över bron)
Frågan kanske skulle ha formulerats så här:
Nu kommer en ny C20 fråga, såg C20 2262 häromdagen, när jag åkte mellan SLU-GAS. Pass-öppna knappen lyste på det sista dörrparet, både på dörren och inne i vagnen. Var det något fel? Det var bara ett dörrpar där pass-öppna knapparna lyste, alltså efter det att dörrarna hade stängts (knapparna lyste när tåget åkte över bron)
Nu kommer en ny C20 fråga, såg C20 2262 häromdagen, när jag åkte mellan SLU-GAS. Pass-öppna knappen lyste på det sista dörrparet, både på dörren och inne i vagnen. Var det något fel? Det var bara ett dörrpar där pass-öppna knapparna lyste, alltså efter det att dörrarna hade stängts (knapparna lyste när tåget åkte över bron)
Ja just så! Hihi, var lite tveksam till om man skulle skriva LÖS eller LYSTE!Ljushuvud skrev:Frågan kanske skulle ha formulerats så här: