Ja det är till att vara märkvärdig... fast Amorone är rätt brackigt tycker vi i Årsta!1 skrev:Icke då - som jag tidigare konstaterat så är jag med 3 barn och 6 barnbarn en synnerligen erfaren Cirkusbesökare. När clownen kommer in i manegen under pausen och barnen skall klappa djuren ute i "stallet" plägar jag gå ut och taga mig en kall pilsner för att skölja ner dammet.Karlaplan 1948 skrev:Tack Rikard för alla Dina trevliga bilder och kommentarer. Hoppas Du inte tar vid Dig av den eviga gnällspiken.
Just nu smuttar jag belåtet på en alldeles utsökt 2009 "Capitel de Roari - Amarone Classico". Jag sitter och funderar på om det inte nere i något skrymsle i vinkällaren gives en nostalgisk "Parador" från 1960-talet. Jag förmodar att det var det råttgift man inmundigade i Årsta.
För att fortsätta vara "rolig gubbe" kommer jag självklart att skicka pavan med trådbuss 90/91 från Brunkebergstorg.
Hälsar / Richard
Det är trevligt att du delar med dej av dina bildskatter, men när du samtidigt argumenterar mot t ex tillgänglighetsanpassning får även du finna dej i att inte alla står med mössan i hand. Även sådant har ändrats, även om jag förstår att du inte gillar den utvecklingen heller.
Ett gott råd är att försöka lägga band på ditt självhävdelsebehov, vem bryr sej egentligen om vad du har i vinglaset?
Och att kanske hålla inne med åsikter i dagsaktuella ämnen om du inte tål att bli motsagd.
Putälj, som vi säger på söööööööööööööööööder!
/TKO
PS: Kan du inte skriva "törhända" i nästa inlägg? /DS