Vill ha tips
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
- BussJonas_SLF
Vill ha tips
Är de nån som kan tipsa om en trevlig bussfärd som tar några timmar i västernorrland? Tänkte ut och åka lite imorron...
- BussJonas_SLF
Anledning
Däför vi har samma internetleverantör med brandvägg men vi sitter inte på samma ställe. Där har du anledningen
Vi har tyvärr förr haft användare som registrerat flera gånger med liknande alias och sedan betett sig illa åt. Några användare har reagerat på era alias, och trott att du/ni var en sån igen.
Men kan ni inte då välja användarnamn skiljer sig lite mer åt? Bytt till nåt roligare än Buss***_SLF, så vi vet skillnaden på er!
Annars blir det som med Knatte, Fnatte å Tjatte. Jag ser aldrig skillnad på dem, å det gör nog inte Kalle heller!
Men kan ni inte då välja användarnamn skiljer sig lite mer åt? Bytt till nåt roligare än Buss***_SLF, så vi vet skillnaden på er!
Annars blir det som med Knatte, Fnatte å Tjatte. Jag ser aldrig skillnad på dem, å det gör nog inte Kalle heller!
-
- Kontakt:
Buss****-SLF
Enligt ett av inläggen under "Banvallsvaka" står det så här....
Verkar LITE märkligt tycker jag !!det är väl inte så himla konstigt....anledningen till att vi har samma namn och sitter på samma ställe är att vi känner varandra?
det ser ut som att vi sitter på samma ställe för alla våra uppkopplingar går via MittHögskolan i Sundsvall och den adressen du ser är vår gemensamma brandvägg....
snipp, snapp, slut...
SLF = Sundsvalls Lokaltrafikintresserades Förening
Som vi startade här om dagen....
- BussJonas_SLF
Tycker jag inte
De är väl inte så konstigt med de. Skulle väl inte göra nån skillnad om vi hade andra namn. Nu kan ju folk se att vi är kompisar och de är ju bara bra.
Re: Tycker jag inte
Då tycker jag att alla som gillar spårvagnar (av någon outgrundlig anledning gör alla det här på forum) och som är medlemmar i Svenska Spårvägssällskapet (vilket nästan alla här på forum är), ska anta användarnamnet enligt följande:BussJonas_SLF skrev:De är väl inte så konstigt med de. Skulle väl inte göra nån skillnad om vi hade andra namn. Nu kan ju folk se att vi är kompisar och de är ju bara bra.
SpårvagnNamn_SSS
Jag ska då ha SpårvagnBruse_SSS, och Leif får då SpårvagnLeif_SSS osv. Jääääätebra, så ser alla att vi är med i samma förening!

Det är ju lysande !Hur kom ni på den briljanta idén?

De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Synnerligen otrevligt (och irrelevant) att raljera över vissa personers val av forumnamn. Det främjar knappast diskussionerna här på forum.bruse skrev:Då tycker jag att alla som gillar spårvagnar (av någon outgrundlig anledning gör alla det här på forum) och som är medlemmar i Svenska Spårvägssällskapet (vilket nästan alla här på forum är), ska anta användarnamnet enligt följande:BussJonas_SLF skrev:De är väl inte så konstigt med de. Skulle väl inte göra nån skillnad om vi hade andra namn. Nu kan ju folk se att vi är kompisar och de är ju bara bra.
SpårvagnNamn_SSS
Jag ska då ha SpårvagnBruse_SSS, och Leif får då SpårvagnLeif_SSS osv. Jääääätebra, så ser alla att vi är med i samma förening!![]()
Det är ju lysande !Hur kom ni på den briljanta idén?![]()
/Patrik
Jag hoppar på vagnen och antar namnet SpårvagnBussmicke_SSSbruse skrev:Då tycker jag att alla som gillar spårvagnar (av någon outgrundlig anledning gör alla det här på forum) och som är medlemmar i Svenska Spårvägssällskapet (vilket nästan alla här på forum är), ska anta användarnamnet enligt följande:BussJonas_SLF skrev:De är väl inte så konstigt med de. Skulle väl inte göra nån skillnad om vi hade andra namn. Nu kan ju folk se att vi är kompisar och de är ju bara bra.
SpårvagnNamn_SSS
Jag ska då ha SpårvagnBruse_SSS, och Leif får då SpårvagnLeif_SSS osv. Jääääätebra, så ser alla att vi är med i samma förening!![]()
Det är ju lysande !Hur kom ni på den briljanta idén?![]()

//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.