Vill ha tips

Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
BussJonas_SLF

Vill ha tips

Inlägg av BussJonas_SLF »

Är de nån som kan tipsa om en trevlig bussfärd som tar några timmar i västernorrland? Tänkte ut och åka lite imorron...
Användarens profilbild
webmaster
Webmaster
Webmaster
Kontakt:

Inlägg av webmaster »

Hur kan det komma sig att det finns 3 registrerade användare i detta Forum där användarnamnet slutar på _SLF och dessutom sitter på samma ställe å surfar?

Du får gärna förklara för mig hur det kommer sig...
Läs alltid FAQ:en och Reglerna först innan du frågar om Forum.
Användarens profilbild
BussJonas_SLF

Anledning

Däför vi har samma internetleverantör med brandvägg men vi sitter inte på samma ställe. Där har du anledningen
Användarens profilbild
webmaster
Webmaster
Webmaster
Kontakt:

Inlägg av webmaster »

Vi har tyvärr förr haft användare som registrerat flera gånger med liknande alias och sedan betett sig illa åt. Några användare har reagerat på era alias, och trott att du/ni var en sån igen.

Men kan ni inte då välja användarnamn skiljer sig lite mer åt? Bytt till nåt roligare än Buss***_SLF, så vi vet skillnaden på er!

Annars blir det som med Knatte, Fnatte å Tjatte. Jag ser aldrig skillnad på dem, å det gör nog inte Kalle heller!
Läs alltid FAQ:en och Reglerna först innan du frågar om Forum.
BussJens_SLF
Kontakt:

Inlägg av BussJens_SLF »

Jag är mycket god vän med både BussJonas_SLF och BussNicke_SLF och vi bor inom samma bostadsförening och har precis som Jonas påpekade samma internetleverantör.

Att vi ska behöva byta användarnamn ser jag som ganska irrelevant.
För bussen i framtiden!
Användarens profilbild
leifd
Kontakt:

Buss****-SLF

Inlägg av leifd »

Enligt ett av inläggen under "Banvallsvaka" står det så här....
det är väl inte så himla konstigt....anledningen till att vi har samma namn och sitter på samma ställe är att vi känner varandra?

det ser ut som att vi sitter på samma ställe för alla våra uppkopplingar går via MittHögskolan i Sundsvall och den adressen du ser är vår gemensamma brandvägg....

snipp, snapp, slut...

SLF = Sundsvalls Lokaltrafikintresserades Förening
Som vi startade här om dagen....
Verkar LITE märkligt tycker jag !!
Användarens profilbild
BussJonas_SLF

Tycker jag inte

De är väl inte så konstigt med de. Skulle väl inte göra nån skillnad om vi hade andra namn. Nu kan ju folk se att vi är kompisar och de är ju bara bra.
Användarens profilbild
bruse

Re: Tycker jag inte

Inlägg av bruse »

BussJonas_SLF skrev:De är väl inte så konstigt med de. Skulle väl inte göra nån skillnad om vi hade andra namn. Nu kan ju folk se att vi är kompisar och de är ju bara bra.
Då tycker jag att alla som gillar spårvagnar (av någon outgrundlig anledning gör alla det här på forum) och som är medlemmar i Svenska Spårvägssällskapet (vilket nästan alla här på forum är), ska anta användarnamnet enligt följande:
SpårvagnNamn_SSS

Jag ska då ha SpårvagnBruse_SSS, och Leif får då SpårvagnLeif_SSS osv. Jääääätebra, så ser alla att vi är med i samma förening! :shock: 8)

Det är ju lysande !Hur kom ni på den briljanta idén? :?: :idea:
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Användarens profilbild
kildor

Inlägg av kildor »

bruse skrev:
BussJonas_SLF skrev:De är väl inte så konstigt med de. Skulle väl inte göra nån skillnad om vi hade andra namn. Nu kan ju folk se att vi är kompisar och de är ju bara bra.
Då tycker jag att alla som gillar spårvagnar (av någon outgrundlig anledning gör alla det här på forum) och som är medlemmar i Svenska Spårvägssällskapet (vilket nästan alla här på forum är), ska anta användarnamnet enligt följande:
SpårvagnNamn_SSS

Jag ska då ha SpårvagnBruse_SSS, och Leif får då SpårvagnLeif_SSS osv. Jääääätebra, så ser alla att vi är med i samma förening! :shock: 8)

Synnerligen otrevligt (och irrelevant) att raljera över vissa personers val av forumnamn. Det främjar knappast diskussionerna här på forum.
/Patrik
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

bruse skrev:
SpårvagnNamn_SSS

Jag hoppar på vagnen och antar namnet SpårvagnBussmicke_SSS :D
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Skriv svar