Säljes: Norrköpingsfjärren (PC-spel)

Köp, sälj eller byt dina lokaltrafikprylar. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Köp, sälj eller byt dina lokaltrafikprylar. (endast för registrerade användare). Regler för köp & sälj
Allmänna forumregler
Skriv svar
Användarens profilbild
bark
Inlägg: 1738
Blev medlem: tisdag 02 maj 2006 11:22
Ort: Linköping
Kontakt:

Säljes: Norrköpingsfjärren (PC-spel)

Inlägg av bark »

Jag har just insett att jag aldrig kommer att ta mig tid att spela PC-spelet Norrköpings-fjärren. Utgivet av Svenska Järnvägsklubben 2007. De själva skriver om det:
Ett nytt datorspel som visar Norrköpings fjärrställverk är nu färdigt att börja leka med. Det är ett linjespel som omfattar Norrköpings fjb-område, med järnvägarna Katrineholm-Mjölby, Järna-Nyköping-Åby och TGOJ-linjen Flen-Oxelösund. Även de oelektrifierade Stångådalsbanan och Tjustbanan från Linköping mot Hultsfred och Västervik, samt godsbanan Kimstad-Finspång har lagts in, vilket är lite mer än vad fjb Norrköping omfattar i verkligheten. Man kan t o m se tåget på smalspåret. Spelet tilldrar sig en dag i juni 2005. Trafiken på den dubbelspåriga stambanan genom Östergötland är mycket tät så det gäller att hänga med för att få tågen att gå i tid. Man kan dock välja svårighetsgrad. Det ger dig en chans att träna dig att bli en bra fjärrtågklarerare. Du får pluspoäng när tågen kommer och går i tid men du får minuspoäng om du försenar tågen eller trasslar till trafiken. Spelet är konstruerat av Jonas Rahm efter en idé av PK Rusch
Nypris 220:- plus frakt. Jag vill ha 100:- med frakt. Kontakta mig via personligt meddelande här i forumet.
Molly
Inlägg: 1
Blev medlem: söndag 08 april 2012 12:53

Re: Säljes: Norrköpingsfjärren (PC-spel)

Inlägg av Molly »

Hej!

Har du kvar spelet? Jag är intresserad av att köpa det :)
Användarens profilbild
bark
Inlägg: 1738
Blev medlem: tisdag 02 maj 2006 11:22
Ort: Linköping
Kontakt:

Re: Säljes: Norrköpingsfjärren (PC-spel)

Inlägg av bark »

Oj, det var ett tag sedan. Nej, jag sålde det senare under 2009.
Skriv svar