Hybricons Elbuss.

Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Jeff
Kontakt:

Re: Hybricons Elbuss.

Inlägg av Jeff »

2763 skrev:
jeff skrev:Det finns en skylt med motortrafik förbjuden. Samt en tilläggstavla "Gäller ej fordon i linjetrafik". Laddstationen står precis i vändslingan för bussen vid ändhållplatsen.
Hur hindrar den fysiskt ett arbetsfordon?

Påminner om att man inte får köra på kontaktledningar annars heller oavsett om det finns förbudsskyltar eller inte.

//T
Nu tror jag att det blev ett missförstånd. Var nog inte tillräkneligt tydlig. :oops:
Menar att det finns en skylt på platsen idag och jag antar att den funnits där sedan vändslingan för bussen byggdes, långt innan laddstationen kom till. Sen vet jag av erfarenhet som elektriker att arbetsfordon och privatbilister har en förmåga att köra ner allt som inte har skydd.
Mvh
Jeff

Mina youtube videos finns här!
Användarens profilbild
leifd
Kontakt:

Inlägg av leifd »

2763 skrev:
jeff skrev:Det finns en skylt med motortrafik förbjuden. Samt en tilläggstavla "Gäller ej fordon i linjetrafik". Laddstationen står precis i vändslingan för bussen vid ändhållplatsen.
Hur hindrar den fysiskt ett arbetsfordon?

Påminner om att man inte får köra på kontaktledningar annars heller oavsett om det finns förbudsskyltar eller inte.

//T
Precis, en förbudskylt är ju inte direkt något som hindrar en yrkesförare med stress i kroppen direkt...
Harald
Kontakt:

Inlägg av Harald »

leifd skrev:Precis, en förbudskylt är ju inte direkt något som hindrar en yrkesförare med stress i kroppen direkt...

:lol:
Användarens profilbild
leifd
Kontakt:

Inlägg av leifd »

Harald skrev:
leifd skrev:Precis, en förbudskylt är ju inte direkt något som hindrar en yrkesförare med stress i kroppen direkt...

:lol:

Klockren ju !!
Skriv svar