Jag såg igår att de höll på tejpa inne i vagnhallen... men hann aldrig bli klar innan jag åkte hem. Hört att den rullar ute idag på Lidingöbanan.
Vilken vagn det är och vilken tur den rullar på vet jag inte, ska till jobbet om 3 timmar, får se då. Om ingen annan hinner före mig så lägger jag upp bilder senare ikväll.
Edit:
Nu finns bilderna, men eftersom jag inte är klok nog för att veta hur jag visar bilderna här på forumet så länkar jag till min sida istället
Da skal du se bildet. Men i den linken du har kommer det ikke noe bilde. kanskje for mange mellomrom, eller at den ikke liker ö i linken?
/Baard
Jag provade på samma sätt (se resultatet ovan) men på min rad blev ö till %C3% vilket det inte blev i BaardBs rad. Man ska nog undvika svenska bokstäver och mellanslag så blir det enklare. Ursäkta att jag la ut bilden men jag antar att det var bildinnehavarens intention från början.
Henrik Schütz skrev:Loggan på mittdörrarna, gav mig intrycket av att göra reklam för Sverigedemokraterna, några fler har tydligen tyckt det samma, för de är nu borttagna.
HS
Ja det har tydligen varit en del tjaffs om det och har nu målats över på både dörrparet.