På lørdagen som var kom MX 3075 til Oslo, og jeg sammen med 4 andre entusiaster (hvor minst en av dem er her på forumet) fikk tatt bilder av vognene forsjellige steder på veien før de kom til Ryen hvor de monteres og testes før de kommer i trafikk
I bygget i bakgrunnen skal årets Melodi Grand Prix arrangeres....
Skal også etterhvert komme med bilder fra når vognene ble lastet av på Ryen
Hvis man ser oppe i hjørnet på bildet kan man se en SL95 ved holdeplassen LilleakerNyeste MX settet i Oslo
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Re: Nyeste MX settet i Oslo
Hva gjør vogna ute på Fornebu v/Telenor Arena? Det går da bare buss ut dit? Det må du forklare meg Andy.
Flotte bilder.
Flotte bilder.
TakkerMsport skrev:Hva gjør vogna ute på Fornebu v/Telenor Arena? Det går da bare buss ut dit? Det må du forklare meg Andy.
Flotte bilder.
Det er for å kunne snu slik at de kommer seg ut på RV 150 mot Storo og Ryen
Trevligt, själv missade några av oss när de körde av färjan.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Var du med til Ryen og tok bilder av vognenes ankomst der da?Bussmicke skrev:Trevligt, själv missade några av oss när de körde av färjan.