- Foto: SH
- t2000_ela.jpg (93.88 KiB) Visad 761 gånger
T2000 - gjemt og nesten glemt
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
T2000 - gjemt og nesten glemt
T 2002 og 2011 bortgjemt i tunellen ved Ellingsrudåsen
Re: T2000 - gjemt og nesten glemt
Hvor mange ble det bygget av de relativt spesielle vognene? Så vidt jeg har fått med meg er den en stund siden dem var i trafikk.
Flott bilde!
Flott bilde!
12 vogner som igjen ga 6 togsettMsport skrev:Hvor mange ble det bygget av de relativt spesielle vognene? Så vidt jeg har fått med meg er den en stund siden dem var i trafikk.
Flott bilde!
Siste bildet jeg har av vognene i trafikk er tatt 29.12.2008 Har også noen bilder som er tatt i April 2009, men da står vognene hensatt på Majorstua
Hur kommer det sig att de inte är i trafik längre?
Vognene står for større (og kostbart) ettersyn, i tilegg har vognene aldri vært veldig driftsstabile, og det er vistnok vanskelig å fremskaffe deler (i følge verkstedet)Roy M skrev:Hur kommer det sig att de inte är i trafik längre?
Här i trafik på Majorstua i februari 2009:

Oslos i Särklass fulaste T-vagn, MX ter sig som rena skönheten i jämförelse..
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Nåja, T8 är inte så himla snygga heller... T2000 är fulsnygg tycker jag, liksom retro-futuristisk!Bussmicke skrev:Oslos i Särklass fulaste T-vagn, MX ter sig som rena skönheten i jämförelse..
Kansje stygge, men det er de vognene jeg har vært bortpå på t-bane nettet i Oslo med best komfort, dette er min personlige mening i alle falldaniel_s skrev:Nåja, T8 är inte så himla snygga heller... T2000 är fulsnygg tycker jag, liksom retro-futuristisk!Bussmicke skrev:Oslos i Särklass fulaste T-vagn, MX ter sig som rena skönheten i jämförelse..
T8 vognene så veldig slitne ut, det er jeg enig i, men de var jo ombygd fra T4 vogner, og det ble gjort veldig lite med vognene når de ble bygget omdaniel_s skrev:Nåja, T8 är inte så himla snygga heller...
T8 1348 som førende vogn, noe som ikke var veldig vanlig de siste årene