Inget som ni inte sett förut, men i alla fall.

Den erfarne forumisten vet att det finns en handfull fler bilder på min hemsida.
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Jag måste snart ge mig dit och titta! Tack för bilderna!bark skrev:I helgen var jag på ölbloggarträff (och du trodde att du hade smala intressen?) i Bromma. Så som av en slump var Mornington Bromma det mest prisvärda boendet, och väl där upptäckte jag att â€men det är ju här!â€. Så jag tog en kvällspromenad med kameran i högsta hugg.
Ibland har man turkildor skrev:Tjusigt - det kallar jag actionbilder!
Ja jösses, här är det slit och släng på högsta nivå!A32 skrev:
Som "stadsbo" skulle jag vilja säga att bilderna är tagna vid Margaretelundsvägen, alltså på Tranebergssidan där tunneln från Alvik skall mynna ut och bannan sedan skall fortsätta på en bro över viken. (Ulvsundet?)bark skrev:Äntligen lite bilder. Tack tack tack.
För mig som utböööling kanske det skulle kunna vara på plats med lite förklaringar om var bilderna mer exakt är tagna?
Tänkte inte på erbark skrev:Äntligen lite bilder. Tack tack tack.
För mig som utböööling kanske det skulle kunna vara på plats med lite förklaringar om var bilderna mer exakt är tagna?
(Och jäklar i min lilla låda vilken skärpa du har. Kantmasker?)
Jag vet inte Bark, har inte träffat på någon vid bygget som tycks veta något, konsulterna är väl på kontoret nu när det blåser nordanvind men till våren lär dom väl dyka uppbark skrev:Med anledning av senaste dagarnas diskussioner om bygguppehållet i Norrköping: Har den stränga vintern inneburit några förskjutningar för tvärbanebygget?