Men som jag sa en annan gång..... finns inget behov f.n.bark skrev:Å ena sidan har du helt rätt. Å andra sidan… Spåren ligger ju redan på plats.leifd skrev:Det är inte aktuellt f.n. i allafall. Nu ligger kraften på att få till den nya banan till Hageby och Navestad. Sedan finns kanske andra delar av staden där en spårvägslinje skulle göra mer nytta än just Klingsberg.
Klingsberg!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Re: Klingsberg!
Re: Klingsberg!
Spåren ligger förvisso på plats. Men det finns inga praktiskt användbara vagnar att köra i en sådan trafik.
Kom inte dragande med M67, för de är inte praktiskt användbara i annat än museitrafik.
/T
Kom inte dragande med M67, för de är inte praktiskt användbara i annat än museitrafik.
/T
Med reservation för tyckfel.