En sådan liten skillnad märker ju inte många. men om den hade orsakat problem så hade det varit något.
jag har själv sett några C20 vars förarhyttsdörrarna är helt blåa.
Kom bara nu inte och påstå att Veolia kör på utryckning för att ta bort en oskyldig plasttejp som fastnat på utsidan av en spårvagn!
Eller råkade det sammanfalla med någon annan händelse?
218 skrev:Kom bara nu inte och påstå att Veolia kör på utryckning för att ta bort en oskyldig plasttejp som fastnat på utsidan av en spårvagn!
Eller råkade det sammanfalla med någon annan händelse?
218
Om du läser bildtexten så ser du att bilen anländer efter att tåget fortsatt i trafik
Vad bilen gjorde där vet jag inte...säkert något t-banerelaterat.
/a32
På fädernes grund skall det nya byggas, med trofast kärlek det gamla tryggas
Copyright A32 på mina bilder här på SSS Forum. לוהים גדול
Grovsnus skrev:Med facit i hand kan det vara lätt att anmärka, i utlarmningsskedet kanske det är annan information som angivits som i sin tur föranlett utryckningen.
Håller med, utomstående har ingen aning om varför en TL-bil kommer "på lampa" det kan vara vad som helst och om en TL-bil ska gå på lampa beror väldigt mycket på vilken information föraren angivit.
Det där kunde lika gärna varit ett svart metallband som var strömförande som ett plastband, ibland är det bättre att dra på "stortrumman" och sedan degradera utryckning.