Acela skrev:högläge på bakdelen och normalläg på höger fram och nigningsläge på vänster fram
Stavas O-M-N-I-C-I-T-Y
De har en tendens att flippa ur vad gäller nivå-regleringen....Suck!
Det är första gången jag är med om detta på en innerstads buss under mina närvarnade 4 år. Men det händer att fronten är i maxläge. Det är bara för att den bärgas å det blir nått knas. Sen varnade denna ocså att nivån inte var okej. Inte med den vanliga nigningslampan, utan den lilla som är precis ovanför tankmätaren. Den fungerade tills föraren var 2+ och ville ta 2 extra varv i rondellen
Ägare till en Canon S3, Nikon D40- 18-55 / 55-200
Chaufför hos Sundsvalls Expressbyrå AB
kungsholmen skrev:Varför ta två extra varv i rondellen? Låg man före i tabellen hade man kanske inväntat vid någon hållplats...? Nu blev ju turen tämligen sen i stället
'
Låg inte ett dug sent, låg fortfarande tidigt., detta var ju typ 100 meter före ändhållplatsen. Kanske vissa gillar att 2 extra varv
Ägare till en Canon S3, Nikon D40- 18-55 / 55-200
Chaufför hos Sundsvalls Expressbyrå AB