Dagens lilla skörd från Kristianstad..

Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Andreas Ljungqvist
Kontakt:

Dagens lilla skörd från Kristianstad..

Inlägg av Andreas Ljungqvist »

Idag gjorde jag och Björn ett varv i Kristianstad med bil för att jaga på djupa vatten efter lite ovanligare fiskar.. Här kommer resultatet..

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Alla bilder blev väl inte på ovanligheter men många..
Kan passa på att upplysa om 40 bilder från i helgen som finns på min sida. Min sida är för övrigt uppdaterad med en startsida..

Mvh
Andreas
Mvh
Andreas
bjorn.lovdahl
Kontakt:

Inlägg av bjorn.lovdahl »

Snyggt Andreas och tack för en trevlig tur
Håller som bäst på med redigering
/Björn
Jonas Sandqvist

Inlägg av Jonas Sandqvist »

Skitfina bilder!! Så härliga färger så man snart måste sätta på sig solglasögon :lol: :wink:

Apropå AEC:n, nu har äntligen reservdelarna kommit! Stackarn har stått ute hela vintern eftersom den fick körförbud o inte kunde köras till sitt hemgarage i Malmö.

Just när du tog bilden skulle den in i verkstaden :)
bjorn.lovdahl
Kontakt:

Inlägg av bjorn.lovdahl »

Jonas Sandqvist skrev:Skitfina bilder!! Så härliga färger så man snart måste sätta på sig solglasögon :lol: :wink:

Apropå AEC:n, nu har äntligen reservdelarna kommit! Stackarn har stått ute hela vintern eftersom den fick körförbud o inte kunde köras till sitt hemgarage i Malmö.

Jo vi antog också att den var på väg in i verkstaden men jag blev väldigt häpen för Andreas sa att där har den stått ett bra tag och så helt plötsligt började den backa. Men trevligt att den inte fick stå kvar och förfalla .
/Björn
Användarens profilbild
Andreas Ljungqvist
Kontakt:

Inlägg av Andreas Ljungqvist »

Jonas Sandqvist skrev:Skitfina bilder!! Så härliga färger så man snart måste sätta på sig solglasögon :lol: :wink:

Tack Jonas, :lol: :lol: :lol: Tack för allt beröm..

Jo vi tänkte så, de roliga var att han gick in o vred på nyckeln vilket resulterade i att startmotorn gick max 2 varv sen hoppa den gång, gammal god kvaliteé.. Märkligt dock att de inte fanns en hörna att ställa in den i..

Nu blir de jobb..
Mvh
Andreas
Skriv svar