Idag gjorde jag och Björn ett varv i Kristianstad med bil för att jaga på djupa vatten efter lite ovanligare fiskar.. Här kommer resultatet..
Alla bilder blev väl inte på ovanligheter men många..
Kan passa på att upplysa om 40 bilder från i helgen som finns på min sida. Min sida är för övrigt uppdaterad med en startsida..
Skitfina bilder!! Så härliga färger så man snart måste sätta på sig solglasögon
Apropå AEC:n, nu har äntligen reservdelarna kommit! Stackarn har stått ute hela vintern eftersom den fick körförbud o inte kunde köras till sitt hemgarage i Malmö.
Jonas Sandqvist skrev:Skitfina bilder!! Så härliga färger så man snart måste sätta på sig solglasögon
Apropå AEC:n, nu har äntligen reservdelarna kommit! Stackarn har stått ute hela vintern eftersom den fick körförbud o inte kunde köras till sitt hemgarage i Malmö.
Just när du tog bilden skulle den in i verkstaden
Jo vi antog också att den var på väg in i verkstaden men jag blev väldigt häpen för Andreas sa att där har den stått ett bra tag och så helt plötsligt började den backa. Men trevligt att den inte fick stå kvar och förfalla .
Jonas Sandqvist skrev:Skitfina bilder!! Så härliga färger så man snart måste sätta på sig solglasögon
Just när du tog bilden skulle den in i verkstaden
Tack Jonas, Tack för allt beröm..
Jo vi tänkte så, de roliga var att han gick in o vred på nyckeln vilket resulterade i att startmotorn gick max 2 varv sen hoppa den gång, gammal god kvaliteé.. Märkligt dock att de inte fanns en hörna att ställa in den i..