Nattens övningar
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
- Micke Asklander
- Kontakt:
Nattens övningar
lotsade en liten grävmaskin som står uppställd vid Slussen.
Vi skulle göra lite jobba mellan Gamla Stan - T-Centralen, men en avstickare.
Vi var vid katastrofporten på bana 2, som det diskuterades om för några dagar sedan.
Så bilder vart det igen.
http://www.askjoh.se/29_3_2007.htm
Micke
Vi skulle göra lite jobba mellan Gamla Stan - T-Centralen, men en avstickare.
Vi var vid katastrofporten på bana 2, som det diskuterades om för några dagar sedan.
Så bilder vart det igen.
http://www.askjoh.se/29_3_2007.htm
Micke
ännu en dag
- simonbertilsson
Underbart!
För en "Beck - Spår i mörker"-fantast är ju det här rena julafton (antar att sparkfot också tycker om den filmen, med tanke på nicket).
För en "Beck - Spår i mörker"-fantast är ju det här rena julafton (antar att sparkfot också tycker om den filmen, med tanke på nicket).

Ta gärna en titt på min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
- simonbertilsson
Misstänkte det.Sparkfot skrev:Jag kan filmen ut och in, fram och baklänges med andra ord.simonbertilsson skrev:Underbart!

Ta gärna en titt på min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
-
Mycket intressanta bilder!
Något jag funderat på ett tag är hur det egentligen fungerar i bottnen på porten, där man ju har räls och strömskena att ta i beaktande. På den första katastrofportsbilden ser man ju att det är något slags jack urtagna i biten längst ned på porten, men så som det ser ut kan det knappast sluta tillnärmelsevis tätt på det sättet?
Något jag funderat på ett tag är hur det egentligen fungerar i bottnen på porten, där man ju har räls och strömskena att ta i beaktande. På den första katastrofportsbilden ser man ju att det är något slags jack urtagna i biten längst ned på porten, men så som det ser ut kan det knappast sluta tillnärmelsevis tätt på det sättet?
"Den döde kom cyklande från vänster."
Skulle tippa på att det finns någon form att gummibälg eller dylikt som tätar mellan spåren och porten och som kanske blir tät via tryck, ungefär som en vaskpropp fast i större format eller?Salkin skrev:Mycket intressanta bilder!
Pentax for life!
-
- Spammer
Treevligt!!
Rasande trevliga bilder!!
Mera!!
M.V.H
CB.
Mera!!
M.V.H
CB.