Hej!
Antar att tidtabellen på Swebus Express inte är anpassad efter nu rådande vägförhållanden på E6 i trakten kring Munkedal. Har bokat resa från Oslo kl. 23 den 9/2 till Malmö. Enligt tabellen ska man va framme i Malmö kl. 6:20 men tor ni det stämmer överrens med verkligheten? Och vad tror ni verkligheten i sådana fall beräknat ankomsttiden till vid Malmö?
Swebus Express: Oslo - Malmö
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Swebus Express: Oslo - Malmö
MVH Alexander från Värmdö
-
Re: Swebus Express: Oslo - Malmö
Räkna med ca 20 min senare till Göteborg i alla fall. Beroende på förarens högerfot så är det svårt att säga hur mycket som går att köra in men jag skulle inte tro att det är några större förseningar att tala om väl framme i Malmö. Ska du byta så räkna med i alla fall en halvtimmes marginal för säkerhets skull men jag skulle inte tro att det blir mycket senare än 10 min till Malmö.at1981 skrev:Hej!
Antar att tidtabellen på Swebus Express inte är anpassad efter nu rådande vägförhållanden på E6 i trakten kring Munkedal. Har bokat resa från Oslo kl. 23 den 9/2 till Malmö. Enligt tabellen ska man va framme i Malmö kl. 6:20 men tor ni det stämmer överrens med verkligheten? Och vad tror ni verkligheten i sådana fall beräknat ankomsttiden till vid Malmö?