Hej!
Är det någon som har exakt information om vilka tidpunkter som de två fyravagnars-tågen kommer köras i morgon? Jag vill gärna ha reda på färdväg också, så att man kanske får tillfälle att ta en bild.
/Martin - som grämer sig för att ha glömt kameran hemma i lördags
Multipelkörning i Norrköping 26/9
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
-
Multipelkörning i Norrköping 26/9
Lämnar vagnhallen 14.30, samtidig avgång från Hörsalen 15.30, i bägge riktningar. Ett tåg till Folkets park, ett till Vidablick.
In i vagnhallen ca. 16.30.
//Leif D
//Leif D
En härlig och imponerande syn i Norrköping idag...
Leif D skrev:Lämnar vagnhallen 14.30, samtidig avgång från Hörsalen 15.30, i bägge riktningar. Ett tåg till Folkets park, ett till Vidablick.
//Leif D
Och här kommer tåg nummer 2 kl. 14:50.
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
-
Jag fick faktiskt åka med
Jag fick faktiskt åka med det tåget en liten bit, från Söder Tull till Centralbadet ca kl 16.20. Han som körde (jag tror att han heter Bosse) berättade att turen hade gått bra, det blev strömlöst en gång när pådraget från två M97:or och åtta M67:or blev lite väl mycket.
/Martin - som inte hade varit hemma sedan morgonen, och som naturligtvis inte hade kameran med sig
/Martin - som inte hade varit hemma sedan morgonen, och som naturligtvis inte hade kameran med sig