I morgon är det dags för premiären med vagn 210:s nya kondisbås...som vanligt så gjorde vi de sista arbetena i sista minuten. Alla hugade får väl ta sig en provtur imorgon...då djurgårdslinjen startar trafiken för säsongen
Väl mött..allihopa
Mvh Stefan
Nu äntligen..
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
- Stefan Widén
Nu äntligen..
Infrastrukturexpert med ansvar infrastrukturfrågor, hållplats- och spårnära underhåll
Om du vill vara 100% säker på att webmaster får reda på fel på sajten, "säg" det till honom! Det är mer säkert han läser e-posten flera gånger om dagen, än att han läser här i Forum (sicken slö en).Lars C skrev:Tackar!
Snygg bild.
Jag får felmeddelande när jag försöker komma in på >>Vagnar på Djurgårdslinjen: This server does not support ASP or ASP.NET
/LarsC
Nå över till problemet.
Går man in under Djurgårdslinjen > Vganhallen, finns där en länk med texten "Vagnar på Djurgårdslinjen". Den har en url som ser ut så här:
http://web.ss.se/vagnhallen/museivagnar ... 5rdslinjen
Nu kan det vara så, att din webbläsare är inställd att inte acceptera åäö i url:er. Jag har ställtom min, så den länken funkar fint. Kanske ska ställa tebax å testa? Ja! ............... (en viss tidsrymd)........ nopp, ingen skillnad.
Men med din beskrivning, så kan det vara ett tillfälligt fel på servern.
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark