Hyttbilder på C20
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Hyttbilder på C20
Här har ni ett urval på ett antal hyttbilder från C20 2157 "Muhammed", samt en från interiören.

/ Nyfiken
-
- Spammer
Stiliga bilder!!
Stiliga bilder!!
Hur är det med den AC som är inbygd från fabrik. (Dom vagnar sim har det) Styr man den med dom reglage som sitter vid dörren??
M.V.H
CB.
Hur är det med den AC som är inbygd från fabrik. (Dom vagnar sim har det) Styr man den med dom reglage som sitter vid dörren??
M.V.H
CB.
vaaa???.. vad är då temperaturen inställd på? 28 grader eller.. det är j varmt som en bastu ialla vagnarna. speciellt när fläktarna inte fungerar, vilket har hänt flera gånger. C20F har ju AC i vagnen eller nått, det är iallafall svalt å skönt i hytternasasha skrev:finns inte..den är automatisk.Acela skrev:Vart sitter fläkt temperatuten och hastigheten till passagerarna
Re: Stiliga bilder!!
Tack för det! man gör sitt bästa. =)Cecil Bergsteen skrev:Stiliga bilder!!
M.V.H
CB.
/ Nyfiken
jo.. det förstår jag.. det hade varit bättre om föraren kunde ställa in temperaturen i vagnen, då hade jag blivit glad om dom ställt in den på 18 grader nu på sommaren. Men eftersom det är 30 grader ute och 42 grader i vagnen blir man inte så glad, även fast föraren gör sitt bästaCaza skrev:Tack för det! man gör sitt bästa. =)Cecil Bergsteen skrev:Stiliga bilder!!
M.V.H
CB.
Hade nog gjort det om det vore jag, dessvärre var det inte jag som körde den fotograferade vagnen, dessutom behövs det knappt någon kyla på bana 3 då man kör mest under jord, enda undantaget är Kista.Acela skrev:jo.. det förstår jag.. det hade varit bättre om föraren kunde ställa in temperaturen i vagnen, då hade jag blivit glad om dom ställt in den på 18 grader nu på sommaren. Men eftersom det är 30 grader ute och 42 grader i vagnen blir man inte så glad, även fast föraren gör sitt bästaCaza skrev:Tack för det! man gör sitt bästa. =)Cecil Bergsteen skrev:Stiliga bilder!!
M.V.H
CB.
/ Nyfiken
nej, det har du rätt i. Men på bana 1 och 2 behövs detCaza skrev:Hade nog gjort det om det vore jag, dessvärre var det inte jag som körde den fotograferade vagnen, dessutom behövs det knappt någon kyla på bana 3 då man kör mest under jord, enda undantaget är Kista.Acela skrev:jo.. det förstår jag.. det hade varit bättre om föraren kunde ställa in temperaturen i vagnen, då hade jag blivit glad om dom ställt in den på 18 grader nu på sommaren. Men eftersom det är 30 grader ute och 42 grader i vagnen blir man inte så glad, även fast föraren gör sitt bästaCaza skrev: Tack för det! man gör sitt bästa. =)

så sant som det är sagt!Acela skrev:nej, det har du rätt i. Men på bana 1 och 2 behövs detCaza skrev:Hade nog gjort det om det vore jag, dessvärre var det inte jag som körde den fotograferade vagnen, dessutom behövs det knappt någon kyla på bana 3 då man kör mest under jord, enda undantaget är Kista.Acela skrev: jo.. det förstår jag.. det hade varit bättre om föraren kunde ställa in temperaturen i vagnen, då hade jag blivit glad om dom ställt in den på 18 grader nu på sommaren. Men eftersom det är 30 grader ute och 42 grader i vagnen blir man inte så glad, även fast föraren gör sitt bästa

/ Nyfiken