M31 i Oslo
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Disse bildene har jeg venta på Roger!
Har hele tiden vist at du har dem, og noen av dem har jo vært i Lokaltrafikk, men jeg har ikke sett dem tidligere!
Å et av bildene kan man se undertegnede inne i vognen, jeg var faktisk med på en av de lengste kjøreturene i Oslo med denne vognen!
Mine bilder av 358 kan sees her: http://home.online.no/~andreaar/oslotri ... /index.htm
Andreas
Har hele tiden vist at du har dem, og noen av dem har jo vært i Lokaltrafikk, men jeg har ikke sett dem tidligere!
Å et av bildene kan man se undertegnede inne i vognen, jeg var faktisk med på en av de lengste kjøreturene i Oslo med denne vognen!
Mine bilder av 358 kan sees her: http://home.online.no/~andreaar/oslotri ... /index.htm
Andreas
Är du säker på att du inte menar slippa höraJohan skrev:Stackars... Jag som skulle anstränga mig för att *slippa* se detta fordon.
Jag har kompisar som längtar efter genuiiint M25-dån, vilket är en företeelse som uppträder då en M25:a börjar komma upp i hastighet.
Inte i närheten av M31-dånet, men ändock det finnes där.
Tänk er - en gång om 40 år när vi som är yngre idag börjar bli lite äldre och minns de Dräktiga märrarne med underbett Göteborgs första låggolvvagn, tillika tredje ledvagnstyp med karaktäristiskt C-delsmuller och jublar av upplevelsen att minnas hur djävligt det var...
/Tony
Med reservation för tyckfel.
Pling, bzzzt, bzzzzzzz, zzzzz, zzzzyyy, bzzzzt, bzzzzzzzt, bzzzzzt.
Det är ungefär så M31 låter.
Pling, pssss, yyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYyyyyyyy, uuuuyyyuyuyuuuYYYYYYYYYUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuyyyy, sladonk, gnissel, pssss,
Ja det är väl ungefär så som M25 518 låter.. ja i backen i Redbergsvägen alltså!
Reservation för eventuell felstavning...
Bj.
Det är ungefär så M31 låter.
Pling, pssss, yyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYyyyyyyy, uuuuyyyuyuyuuuYYYYYYYYYUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuyyyy, sladonk, gnissel, pssss,
Ja det är väl ungefär så som M25 518 låter.. ja i backen i Redbergsvägen alltså!
Reservation för eventuell felstavning...
Bj.
Vadå jag dyster?